Avon Anew Vitale krema za predeo oko očiju



Ocena: 1.5
Cena i zvanični sajt za Srbiju: Ovde
Period korišćenja: Leto 2013.

Moram da napomenem da mi se još uvek nisu pojavili "prvi znakovi starenja" na licu, ali kreme za negu kože oko očiju koristim od svoje 25. godine, kao sastavni deo dnevne i noćne nege.
Uglavnom nisam imala problema sa kremama za negu kože oko očiju, do prošle godine. Imam utisak da se to desilo preko noći, jer sam jednu kremu koristila mesecima i nisam imala nikakve neželjene reakcije, do jednog dana kada sam dobila osip, uglavnom u uglovima očiju, koji su me celog dana svrbeli, dok ne bih skinula kremu.
Prvo sam mislila da je to reakcija na SPF, jer je moja mama imala slična iskustva sa kremama za lice sa SPF-om, ali sam onda došla do (nepotvrđenog u potpunosti) zaključka da imam reakciju na Avon kreme. I to baš kada sam počela da koristim ovu Vitale kremu. Nisam imala osip, ali sam imala snažnu reakciju pečenja odmah po nanošenju, prvih 30 sekundi. Koristila sam je posle čišćenja lica i danju i noću, i reakcija je uvek bila ista.
Jedino što je kod ove kreme meni odgovaralo je bogatija tekstura od recimo njihovih Naturals kremi za predeo oko očiju.

Podelite:

0 komentara