Avon parfemi, toaletne vode i dezodoransi


Ocena: Koliko para toliko muzike odnosno Za te pare - odlično, mada ne znači uvek
Zvanični sajt za Srbiju: Ovde

Parfemi
Baš sam navikla na Avon parfeme i uglavnom njih koristim. Jeftini su a služe svojoj svrsi, budući da sam ja osoba koja smatra da osoba treba da nosi parfem, a ne parfem osobu. Verujem da je parfem nešto intimno i da ne bi svako trebalo da je ima "na izvol'te".

Avon ima svoje premium mirise, kao što su oni sa potpisom Fergie, Olivie Wilde, Megan Fox ili ne tako davno Salme Hayek i Reese Witherspoon (između ostalih) ili dizajnera i modnih kuća kao što su Christian Lacroix, Herve Leger, Ungaro...
Ništa čudno, ali moj ukus mirisa se menjao sa godinama. Sada "padam" na Herve Leger od premium mirisa.

Toaletne vode
Odlične! Moja omiljena je Avon Sensuelle a Pur Blanca je neprevaziđeni čisto-puderasti miris koji mi se oduvek sviđao. Ne mogu da prežalim što su za naše tržište ukinuli Pur Blanca gel za tuširanje i kremu za telo.

Dezodoransi u spreju i roll-on dezodoransi
Nisu najgori na svetu, ali ako očekujete savršenu deo zaštitu - preskočite ih!

Podelite:

0 komentara