Balea mleko za telo pod tušem


Prijavila sam se za DMov giveaway i posle par dana mi je City Expressom uručen ovaj proizvod.
Ocena: 4

Ovo mleko je savršeno za hladne dane ili kada žurite. Ja ga koristim u periodu kada sam prehlađena, pa je odlično to što se duplo kraće zadržavam u kupatilu, nego dok namažem standardno mleko za telo.

U početku mi je bilo malo nezgodno, kao uostalom i svaka novotarija, ali se brzo navikne.
Iako je pakovanje veliko (400 ml), uopšte nije nezgodno i teško za nanšenje ispod tuša.
Što se hidratacije tiče, nije perfektna za moju suvu kožu. Ja preferiram proizvode koji duže ostaju na koži u smislu mekoće.
Kao što sam rekla, ovo mleko testiram dok sam prehlađena, pa mi je čulo mirisa u velikoj meri "ugašeno", zato ne bih znala da kažem koliko mi ovaj miris prija.
Sve u svemu, ovaj proizvod i te kako vredi, pogotovo kada ste u žurbi, kada je hladno, a imam osećaj da bi bio savršen i tokom vrelih letnjih dana, kada se svako klasično mleko za telo otapa posle nanošenja.

Podelite:

1 komentara