Dr. Wolff Dercome Simplex tonirana krema

Period korišćenja: Posle kozmetičkog tretmana lica, početkom 2010.
Ocena: 5
Sastojci:
Sa internetaU paleti Dr.Wolff preparata nalaze se i DERCOME proizvodi za tretman nečiste kože i akni. Dercome Clear je benzoilperoksid suspenzija za umivanje, za brzu i jednostavnu terapiju akni. Benzoilperoksid smanjuje broj komedona i uz pomoć jakog anti mikrobnog dejstva smanjuje i redukuje nastajanje upala. Dercome Simplex je tonirana medicinska krema za dan, za nečistu kožu. Posebno se preporučuje za promene na masnoj koži, kao i za kožu koja ima mitesere i bubuljice. Dercome Simplex krema ima antibakterijsko svojstvo, čuva kiselost koze i štiti kožu od UV zračenja.Za regeneraciju koze Dr. Wolff preporucuje Dercome Activ kremu za lice na bazi vocne kiseline sa 10% glikolne kiseline.
 Redovnim korišćenjem ovih DERCOME preparata koža postaje zdrava i čista.


 Trenutno sam u fazi traganja i isprobavanja svih mazalica na tržištu koje bi mi mogle pomoći u borbi sa bubuljicama, aknama, flekama i ožiljcima. Nakupovala sam toliko toga da ne mogu da stignem da ih isprobam, a sada sam počela i da se nerviram zašto se nisam setila ove kreme!
Ovu kremu mi je dala sestra koja ju je več koristila i pokazala joj se odlično. U tubici nije ostalo puno, mazala sam je manje od mesec dana svakako, ali se pokazala odlično, što je prokomentarisala i moja kozmetičarka.
Krema je gusta i tonirana, čak i previše tj. boja je pretamna za svetliji i srednji ten čak. Posle nje vam bukvalno ne treba podloga ili puder. Za samo lice je odlična, ne izaziva nikakve iritacije i lepo oporavlja kožu. Ja sam je koristila kratko, ali sigurna sam da ću je ovih dana kupiti i isprobati verovatno celu liniju, jer sam saznala da postoji i Active krema za regeneraciju kože kao i Clear suspenzija za umivanje lica! Pa utisci slede!

Podelite:

6 komentara

  1. Dali si probala tu kremu Dercome Active. I ako jesi napisi misljenje o njoj,molim te. Pozzzzzz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam probala a u međuvremenu sam se i odrekla svih tih krema jer mi na duže staze nisu donele dobro :(
      Evo kako sam se ja rešila akni
      http://kozmetickidnevnik.blogspot.rs/2015/04/kako-sam-pobedila-akne.html
      a onda i crvenila i ožiljaka
      http://kozmetickidnevnik.blogspot.rs/2016/09/kako-sam-pobedila-akne-i-resila-se.html

      Nadam se da će da pomogne!

      Избриши
  2. Hvala na odgovoru.Ako imas vremena, molio bih te za savet koju kremu da koristim za lice.Interesuje me nesto za svaki dan,posle brijanja itd. Vidim da se razumes pa rekoh da pitam iskusnije ;)
    Pozdrav od Igora ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iskreno, ne bih znala šta da ti preporučim jer uopšte ne koristim više dnevne kreme. Noću stavljam samo ako mi se koža osuši. Ako ne primećujem da je koža "žedna", ne zatrpavam pore dodatno.
      Preko dana koristim samo hidrolate u spreju, pa bih i tebi to savetovala :)
      Na ovom linku imaš sve koje sam probala:
      http://kozmetickidnevnik.blogspot.rs/search?q=hidrolat

      Pozdrav Igore, i nadam se da će pomoći!

      Избриши