Flogocid mast u borbi protiv bubljica


Ocena: 4
Sastojci: kompleks enzima u puferskom rastvoru, borna kiselina, beli vazelin, bezvodni lanolin, holesterol, etarska ulja lavande, tečni parafin, konzervans-metilparaben, cvetni i miris svežeg bilja.
Sa zvaničnog sajta

Flogocid mast sam kupila na leto 2013. da bih se rešila izrasline u donjem delu leđa za koju nisam znala ni da li je urasla dlaka, ni da li je bubuljica, čir ili šta već, jednostavno mi je trebalo nešto za izvlačenje gnoja, za šta se ova mast pokazala fenomenalno,
Tom logikom, da izvlači gnoj, sam krenula da je stavljam i na lice tj. ciljano na aknu ili bubuljicu, kad god bih mogla, nekad tokom dana, a uglavnomi tokom cele noći. Ova mast bi za dva dana smirila upaljeno mesto i povukla otok. Jedina zamerka, osim odvratnog mirisa, je ta što mi se čini da ova mast posle istisnutog gnoja ostavlja crvene fleke na licu. Koristim je i dan danas, mada mi je pri kraju, i stvarno se isplati tih 50g za nekih 400 dinara, ali sada polako isprobavam Cinkovu pastu u istu svrhu.

Podelite:

1 komentara

  1. Meni je cinkova pasta,pomogla,i ciljno je nanosim svaki dan,kada sam kuci a po noci obavezno,i definitivno je NIKADA necu promeniti!! :)

    ОдговориИзбриши