Maslinovo ulje za negu lica i tela

Gala Farm maslinovo ulje


Ocena: 3
Sastojci: Maslinovo ulje se dobija presovanjem ploda masline (Olea Europaea)
Reklama: http://www.galafarm.com.mk/proizvod_en.asp?id=31

Ovo maslinovo ulje sam kupila pre par godina, nakon tretmana lica u kozmetičkom salonu, po preporuci kozmetičarke. Rekla je samo "maslinovo ulje", ne i kog proizvođača, pa sam ja ušla u obližnju apoteku i za nekih 50ak dinara dobila ovo.
Trebalo je da ga mažem posle tretmana lica, klasičnog. Nisam smela da koristim uobičajene kreme za lice, nego je trebalo da mažem ovo ulje. Ja sam se iskreno ponadala da će mi i sam tretman pomoći, ali i mazanje ovog ulja tokom 2-3 dana nije zadovoljilo moja (možda previsoka) očekivanja. Ulje je samo mastilo moju kožu i pružalo mi nelagodan osećaj, kao uostalom i svako ulje. Doduše, nisam imala neke druge negativne reakcije.

Kasnije sam ga koristila na telu pred sunčanje u kasnijim/ranijim časovima, na suvim delovima tela i na laktovima i kolenima koja bi ogrubela posle vežbanja. Ni tu nisam primetila neke velike rezultate.

Podelite:

0 komentara