Pantenol - krem (Galenika) u nezi lica



Cena: 150ak dinara
Ocena: 1
Sa zvaničnog sajta: Ovdeovde

Ovaj krem sam počela da koristim pre nekih 10ak dana i više ga neću kupovati.

Protiv akni i bubulljica
Nema efekta, čak sam dobila nove u predelu vilice od kada koristim ovaj krem.

Kao dnevna krema
Iako je zima (mada ne hladna i ledena) ova krema mi nikako ne odgovara jer mi se lice znoji od nje. Mogu samo da zamislim kakva bi katastrofa bila da je proleće ili leto.
Takođe, iako sam se umila pre fizičke aktivnosti, lice mi se pojačano znoji i dok vežbam.

Kao podloga za šminku
Vrlo loša podloga za šminku, pored navedenog znoja na licu, tečni puder izgleda vrlo veštački i dosta tamnije nego uobičajeno.

Ovaj krem još uvek nisam probala samo kao noćnu negu, mada mislim da neću promeniti mišljenje da ga više nikada neću kupiti niti naneti na lice.

UPDATE: 25. januar 2014.

Već par dana koristim ovaj krem kao noćnu kremu i mogu da kažem da nije loš za tu namenu, ali i dalje stojim pri odluci da ga više neću kupovati.

Podelite:

4 komentara

  1. Meni je pantenol odličan za suve delove lica i tela, samo tuda ih i mažem. Nisam ni probala da ga koristim kao podlogu za šminku, previše je težak za to. Probaj da ga staviš na usne, savršeno ih oporavlja. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Već sam ga potrošila :D Da, za lice je previše težak za dan, a eto, nije mi palo na pamet da ga mažem na usne!
      Izgleda da sam ja od onih retkih kojima pantenol ne odgovara, niti ovaj Galenikin, niti Crystal Dermin, koi je mnogo "blaži" od ovog :/

      Избриши
  2. Ja sam doktorica i toplo vam preporucujem Panthenol kremu u svakodnevnoj njezi koze lica i ruku. Dobra je za umirenje promjena na kozi posebno lica (kontaktni dermatitis, eritem nepoznate etiologije, seboreja itd).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na preporuci, ali mojim aknama ipak ne odgovara :(

      Избриши