Ulje lavande za negu kože lica i tela - Meilab


Ocena:1
Sa sajta

Letos sam pročitala jedan od milion tekstova na internetu kako se rešiti akni i ožiljaka od akni pomoću ulja lavande. Zvučalo je tako da sam već prvom prilikom otišla do apoteke po to čudotvorno ulje. Začudila sam se jer ga u prvoj apoteci nije bilo, ali mi je rečeno da pakovanje od 10ml košta nekih 400 dinara, što jeste zvučalo skupo, ali vredo tih para ako zaista pomaže.
U sledećoj apoteci me nisu baš najbolje razumeli i dali su mi ovo pakovanje od 200ml za tih nekih 400 dinara, s tim da je ovo ulje za masažu, a ne eterično ulje. Bilo kako bilo, ja sam rešila da ga isprobam, mada sam u međivremenu čula da lavandino ulje i nije baš tako svemoguće.
Prvi utisci su bili ok, ali sam posle par dana shvatila da to neće ići na lice više, jer je premasno, i to usred leta... A onda mi se činilo da još više izaziva bubuljice.
Počela sam da ga koristim na telu, kao losion, čisto da bih ga istrošila i mogu reći da se pokazao vrlo loše. Koža je davala znakove suvoće a loš miris je još jedan minus. I tako sam ja jedva čekala da ga istrošim i bacim.

Podelite:

7 komentara

  1. hm,tesko da ces se bas tako lako otarasiti oziljaka od akni,ja sam ih malo ublazila sa vocnim kiselinama,i nasla odgovarajucu kremu za svakodnevnu upotrebu!! :) Sta si jos koristila za taj problem!?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koju kremu si našla?
      Koristila sam Devi melem, Avon Clinical kremu za ujednačavanje tena i Avon Clearskin Professional tretman, o kojima ću pisati u budućnosti, ali nisu dalji željene rezultate :(

      Избриши
    2. Ma kakav Avon,sta sve od njih nisam probala,trenutno koristim Mixu,6%,i super je za moju masnu kozu,a posle kiselina koristim Hranjivu kremu iz Limesa,obe su oko 600 dinara,ali vrede svaku paru!! :) to je u ovom hladnije periodu,a preko leta samo Clindasom gel!! :)

      Избриши
    3. Mixu sam dugo merkala, ali sam odustala, jer sam pročitala da je u L'Oreal / Garnier grupi, a njihove proizvode za lice izbegavam godinama. Ti je baš preporučuješ?
      Ne znam za Limes i Clindasom!

      Избриши
    4. Zašto izbegavaš proizvode L'Oreal i Garnier?

      Избриши
    5. Mojoj koži ne odgovaraju nikako. Šta god sam uzela iz njihove proizvodnje, dobila sam kontra efekat. Sadrže i hemikalije koje strogo izbegavam a čak počinjem da mislim da mi nijedna francuska kozmetika ne odgovara :D :D D:

      Избриши
  2. Hello I'am Chris
    Your blog is not on the "Directory Blogspot" ?
    With little site offers free website promotion
    I invite you to join
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Represent Your Country
    World-Directory is 193 countries in the world! and thousands of blogs
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    We follow your blog! Please follow mine
    You can forward this invitation to your friends

    PLEASE IMPERATIVE !
    Registration for the "Directory" blog, are free.
    We only ask you to follow the blog. Thank you for your understanding
    **********************************************

    Last news of "Directory Blogspot" "
    Soon we will award the best Fashion blog and Makeup, nails, crafts, handmade, cooking, paintings
    The Competition is open

    ОдговориИзбриши