Atrix Intensive krema za ruke


Ocena: 4
Cena: 200-300 rsd
Sastojci: U daljem tekstu
Web adresa: Ovde

Čini mi se da za ovu kremu znam odkad znam i za sebe! Ovo zeleno limeno pakovanje seže do mog najranijeg detinjstva i pamtim da sam je koristila u Osnovno školi poslednji put. Negde septembra/oktobra 2013. sam naišla na ovo limitirano izdanje sa 100ml gratis u mini marketu blizu moje kuće i rešila sam da je isprobam. Krema za ruke nikad dovoljno, ako mene pitate!
Tako sam dobila 350 ml (250ml je standardno pakovanje) kreme za jeftine pare.
Ja sam vrlo zahtevna što se hidratacije i nege tiče i moje ruke su preživele ovu zimu, ali moram da priznam da sam daleko zadovoljnija Avon Care glicerinskom kremom za ruke i nokte, baš zato što sam primetila da Atrix ne radi ništa po pitanju mojih noktiju i zanoktica.
Sa Atrixom su moje ruke meke i negovane i nema ispucale kože, ali vrhovi prstiju i sami nokti i koža oko njih pokazuju male znakove sušenja i ispucalosti.
Kako radim sve kućne poslove, meni treba izuzetno hidratantna i krema za totalni oporavak, a to Atrix nije.

Sastojci:


Kao što vidite, ima parabena, kome je to bitno.



Krema ima lep i čist miris, lepo se razmazuje i upija i ne ostavlja masan trag a ruke izgledaju negovano i hidrirano. Ja volim taj sjaj na rukama, koji daju i ostale Niveine kreme.

Da li i vi znate za Atrix oduvek? 
Da li je koristite i kako se vama čini?


Podelite:

1 komentara