Avon Advance Techniques 360 Nourishment Maroccan Argan Oil tretman za kosu bez ispiranja

Ocena: 2.5
Cena i zvanična internet stranica za Srbiju: Ovde
Pakovanje: 30 ml
Sastojci: (dalje u tekstu)

Kada je pre par godina počela pomama za arganovim uljem, Avon je bio jedna od prvih kozmetičkih kuća kod nas koja je dala svoju ponudu u vidu proizvoda za negu kose - liniju 360 Nourishment Maroccan Argan Oil koja sadrži šampon, balzam, masku i ovaj tretman.
Ja sam nekako odolevala da ih isprobam, ali sam krajem 2013. godine to konačno i učinila. Prvo sam isprobala masku koja mi je bila ok (ako bismo pričali o ocenama, dobila bi četvorku) ali ostalim proizvodima i nisam toliko zadovoljna.
Doduše, ovaj serum mi se bolje pokazao od šampona i balzama. Ima lep miris i ne lepi kosu, ali daleko od toga da obezbeđuje hidrataciju mojoj suvoj kosi. Verujem da bi nekome sa normalnom kosom više odgovarao, ali meni ne. Ja imam taj problem da mi kosa jeste meka na dodir, ali na izgled tako ne deluje. Termoakumulaciono i centralno grejanje sa sušenjem fenom sigurno ne pomažu izgledu, ali sam daleko sklonija da verujem da mi ta hemija u preparatima nikako ne odgovara.

Sastav:

Teška hemija.

Inače, ovaj serum stavljam na peškirom prosušenu kosu, posle sredstva za zaštitu od toplote, pre samog sušenja kose fenom.

Sa ovim hvalospevima se nikako ne bih složila!


Sve u svemu, ovaj tretman više neću koristiti. Miris je svakako prijatan i odlično je to što se ne lepi i ne slepljuje kosu, međutim ja tražim nešto za vidni oporavak, a ovo to sigurno nije. Kosa mi možda deluje odlično samo prvih 24 časa posle nanošenja. Kasnije mi se čini da ovaj tretman isparava i da je kao da ga nikad nisam nanela.

Podelite:

2 komentara