Avon Solutions Complete Balance dnevna i noćna krema za lice


Period korišćenja: zadnji put negde 2012.
Cena i zvanični sajt za Srbiju: Dnevna i noćna

Dnevna krema

Ocena: 4

Dobra krema, dobro matira i dobro hidrira moju mešovitu kožu. Prijatnog je mirisa i nije teška za lice. Ne zapušava pore.

Noćna krema

Ocena: 2

U suštini, ova krema nije toliko loša, ali ta gelasta struktura mi nikako ne odgovara za noćnu negu, budući da ja noćnu kremu nanosim odmah pred spavanje. Sam gel se jako sporo upija, a imam utisak i da ga jastuk ustvari najviše upije!

Sve u svemu, moje lice uglavnom odlično reaguje na kreme za noć i na noćnu negu uopšte, jer mi je lice, po buđenju, najlepše i nekako najzdravije, pa je tako bilo i sa ovom kremom. Ali je više nikada nisam kupila, niti ću.

Podelite:

5 komentara

  1. Noćna je gelasta krema jer je u pitanju krema za masnu/mešovitu kožu. Logično je.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, ali mom licu npr. mnogo više odgovaraju gelaste kreme za dan nego za noć, baš zato što mi lice teško upija gelastu formu. Sa takvim dnevnim kremama imam utisak da se odmah upiju, pogotovo leti dok su noćnim potrebni sati, ili je to do moje kože?

      Избриши
  2. Brate al si ga napisala, nista ne saznasmo o kremi, ni na bazi cega je, ni sta bi tacno trebala da radi, ni sastav, stvarno mi nije jasna recenzija koja se svede na dve recenice, iz kojih mi ni priblizno ne dobijem dovoljno informacija, sto je upravo svrha ovakvog bloga, iako sam bas htela da saznam vise o ovim kremama. Nemoj ovo da shvatis pogresno, ovo je samo konstruktivna kritika, nista zlonamerno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Taman posla, ja prihvatam svaku kritiku i obećavam da će biti usvojena... na dalje :)
      Problem je u tome što ja ovde rekapituliram sve kreme koje sam koristila u zadnjih 10-15 godina, pa mnoga pakovanja više nemam, da bih ih fotografisala, prenela sastojke i ostale korisne svari :(
      Sa kozmetikom koju sada koristim ili ću koristiti u budućnosti - biće sve kako treba :)

      Избриши
  3. Ja sa ovim kremama imam love-hate odnos... Dnevna mi je definitivno bolja ali dva mjeseca dobra, mjesec me nervira jer mi masti lice. I kao ti, noćna mi se ne sviđa zbog gelaste strukture i jer se sporo upija ali onda opet, kad joj dam šansu i strpim se ujutro mi bude drago. Ne znam, uvijek ih imam ali ih ne koristim svaki dan :D

    ОдговориИзбриши