Beli luk u borbi protiv akni

slika sa vestinet.rs

Kao prvo, ja sam jedan od najvećih protivnika belog luka! Celog života sam se pitala zašto uopšte mora da postoji. Na sve pozitivne stvari sam gledala sa gnušanjem i nikada, ali nikada u životu ga nisam probala, za svojih evo već 30 godina!
A onda mi je tata rekao da je čuo da pomaže kod akni i da neverovatnom brzinom nestaju sa lica. Razmišljala sam i razmišljala i odlučila da probam. Ono što je bilo potrebno je staviti nekoliko čena belog luka u secka i dobro usitniti, staviti na lice da odstoji 10-15 minuta i skinuti sa lica vodom. Peace of cake, pomislila sam i grdno se prevarila.
Kao prvo, luk smrdi iako se ne jede, i vaše lice smrdi čak i 2-3 dana posle ovog "tretmana", zato dobro pazite kada ćete ga koristiti.
Kao drugo, usitljeni luk nije ni gelast, ni tečan, pa se jako teško nanosi i stoji na licu, pa je nemoguće da ne napravite haos oko sebe, čak iako vam ga neko drugi nanosi (sve sam probala!).
Kao treće, jako brzo lice počinje toliko da peče, da to nije normalno. Ja sam bukvalno morala da ga hladim lepezom, a opet ne tako jako jer sam pazila da ga ne oduvam sa lica.
Kao četvrto, kada nekako i izdržite svu ovu torturu, prvo shvatite koliko ste jaki, a onda koliko može da boli vaše lice kada ga umivate toplom vodom! Ta bol je meni izgledala kao da neko debljim iglama bode kožu, da je to strašno. Sa hladnom vodom je situacija mnogo bolja.
Ali zato, kada sve to prođe, i ta dva dana smrada na vašem licu, iako sam se umivala više puta dnevno, lice zaista izgleda mnogo bolje! Ja sam bukvalno primetila da su neki ožiljci manji i da lice izgleda mnogo bolje, baš obnovljeno.
Ovaj tretman sam radila letos i to jedno 3-4 puta, na nedelju do 15 dana, i rezultati su zaista bili primetni, čak su to i drugi primetili. Čim dođe toplije vreme, da to mogu izvesti na terasi, ponavljam tretman!

Podelite:

4 komentara

  1. Mnooogo mi se svidja ovaj predlog! Moracu ga isprobati!

    ОдговориИзбриши
  2. http://eyedetoxx.blogspot.com/2013/09/gostujuci-post-moja-borba-s-masnom-i.html
    Na ovom linku u komentarima ispod teksta sam našla komentar o tome da navodno listovi kupusa pomažu u borbi protiv akni. Pa sad ne znam... (Komentar napisala izvesna Aida, dvadesetpeti komentar ako brojiš odozdo)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovo nisam čula, ali vredi probati svakako! Hvala na linku i savetu :)

      Избриши