Dove Invisible Dry dezodorans u stiku


Ocena: 5
Cena: 300-400 rsd
Sastojci: (dalje u tekstu)

Ja obožavam Dove dezodoranse u stiku! Gotovo ih ne menjam zadnjih 10 godina. Pored standardnog Originala, najčešće sam koristila Fresh. Samo sam se jednom razočarala u njihov stik, tada pod imenom Dry, ako se dobro sećam.
Zato sam se i teško odlučila da isprobam ovaj Invisible Dry. I nisam se pokajala! Invisible Dry ima sve prednosti Originala i Fresha što se zaštite od znojenja i lepog mirisa tiče, plus ne ostavlja tragove na odeći, što ume da se desi sa stikovima.

Sastojci:


Sastojci jesu diskutabilni, pogotovo jer ja želim da koristim zdravu i prirodnu kozmetiku, što je više moguće. Nekog sam mišljenja da je to sa dezodoransima vrlo teško, a možda samo treba da probam i da isteram taj period čišćenja tela od toksina? Videćemo, možda se i usudim!

Bilo kako bilo, ja Dove iskreno volim i sa njim sam pouzdana nekih 99%, pod svim mogućim uslovima. Otkada depiliram pazuhe šečernom pastom, utisci su još bolji!





Što se mirisa tiče, nežan je i prijatan, onako puderasti - ja samo takve mirise dezodoransa volim. Na koži je takođe dobar, dovoljan je jedan premaz, eventualno dva i spremna sam da krenem bilo gde i na ceo dan. Na pakovanju piše da drži i do 48 sati, ali ja ne verujem da je to ikada iko i probao :)

Btw, probala sam i Natural Touch sa mineralima mrtvog mora, i imam samo reči hvale i za njega, a pošto sam veliki fan i kupujem ih stalno, pogotovo kada su na akciji, kao što si bili pre 20ak dana u DMu, kupila sam i Pure koji je bez parabena i koji ću isprobati čim potrošim ovaj!

Ima li još fanova Dove stikova i koji su vaši favoriti?



Podelite:

0 komentara