Dr. Wolff Aknefug Oxid Wash Suspenzija za kožu


Ocena: 3
Cena: 1500 rsd (uz gratis Acne Attack)
Pakovanje: 100 g
Sastojci: (dalje u tekstu)

Dr. Wolffa sam se setila početkom ove godine ali tada još nisam znala da Dercome linija više ne postoji i da je to sada zamenjeno Aknefug linijom, koja se sastoji od ove suspenzije i tonirane kreme. Ja sam je u Lilly apoteci kupila 14. januara kad je bila na nekoj promociji i uz nju se dobijala krema za ciljano rešavanje Acne Attack, ali nju još nisam probala, u tu svrhu još uvek koristim Cinkovu pastu.
Ova suspenzija je i lek, zato treba obratiti pažnju na sve ono što piše u papiriću unutar pakovanja.

Dakle, suspenzija sadrži benzoil-peroksid i koristi se za lečenje blagih do umerenih oblika akni.

Koristim je tako što se prvo umijem Alverde Aqua gelom i na još uvek mokro/vlažno lice nanesem ovu suspenziju. Ima neki čudan mlečni miris, bele je boje i ređe kremaste teksture. Umasiram je na lice, uglavnom svuda osim na čelu, gde nemam akne. Suspenzija deluje minimum 2 minuta, mada nekad umem da se zaboravim i ostavim je i po 5 minuta, ali ništa loše se ne bi desilo.
Skinem je toplom vodom, osušim lice peškirom, stavim tonik, kremu za oči i kremu za lice, i to je to.

Koristim je već 2-3 nedelje i ne mogu reći da sam primetila poboljšanje. Primetila sam pogoršanje u smislu novih akni, ali je moguće da mi koža samo izbacuje potkožnu gamad, zato je i ocenjujem trojkom. Prva dva dana nisam imala nikakvo sušenje, a onda je počelo, mada je posle par dana i to prestalo.

Sastojci:

Teška hemija a ja želim da pređem na prirodnu kozmetiku!

Ostalo po meni bitno vezano za ovu suspenziju






Dakle, možda sam prerano napisala ovu recenziju jer još uvek nije prošao period od 4-12 nedelja, ali posle potrošene tube ću verovatno rezimirati svoju recenziju. Do tada, kakva iskustva imate vi sa Aknefugom?

Podelite:

20 komentara

  1. odlicna recenzija, trenutno i meni izlaze proklete podkozne bubuljice, planiram da ih se ove godine otarasim, dosta je vise bilo, ja ih imam samo na celu, ali me izludjuju

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala!
      Eto vidiš, a kod mene obrnuto, nikada na čelu, ali uvek na obrazima :(

      Избриши
  2. Imam problem na toj vilicnoj kosti,trenutno koristim kremu koja nije ni 500 dinara,FLOGOCID,jos malo cu je testirati,pa cu napistai post o njoj,nadam se da ce biti od koristi,a i da ih se jednom resim!! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni Flogocid nije bilo najsjanije rešenje, ali možda tebi bude bolji! Super što si pokrenula svoj blog, sa tobom sam se odmah "našla" jer nam ne odgovaraju pantenol kreme :D

      Избриши
    2. Pa da,a zasto ti Flogocid nije odgovarao!?? Nemoj da me plasis!! :/

      Избриши
    3. Nema razloga za strah, za same akne je odličan, dobro izvlači, ali posle njega su mi ostajale crvene fleke koje dugo traju :(

      Избриши
    4. Nista nisam primetila,zaista sve je u najboljem redu... :/ bas mi je zao sto si imala takvo iskustvo!! :(

      Избриши
    5. Ma moja koža je katastrofa što se regeneracije tiče! :( Sve to sa ožiljcima i flekama ide vrlo sporo :(

      Избриши
    6. Анониман12. мај 2016. 19:57

      Nije ti to zbog Flogocida, on bas pokrece regeneraciju, vec ti je koza takva, preosetljiva i upaljena, pa veoma sporo deluje.
      I meni ponekad ne pomaze

      Избриши
    7. Jeste, koža mi je prezahtevna a regeneracija spora da sporija ne može biti!

      Избриши
  3. Probaj akne atak. Meni je preporučio dermatalog. Mazala sam je na celo lice i rešila mi je uglavnom problem akni. Jedina zamerka je što nije dovoljno hidrantna za moju kožu. Ja sam dobila njihov sapun u Jankoviću kao gratis i on mi je bio odličan.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imam ga, ali je još uvek nisam ni otvorila, još mi nije stigla na red! Kako si ti koristila Acne Attack, kao noćnu kremu ili drugačije?

      Избриши
  4. Kao dnevnu ali samo preko zime. Sad je već sunčano za nju :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam stigla da je probam, uskakali su mi neki drugi proizvodi, ali još i bolje, neka čeka zimu :D

      Избриши
  5. Imam i ja problem sa aknama i bubuljicama, koristim aknefug vec 4 dana.Ali uvek posle umivanja lice mi se susi, da li je to normalno?

    ОдговориИзбриши
  6. Hitnoooo potrebnaaa pomooooc
    Pozdrav koristim Aknefug i nakon stavljanja kreme javi mi se crvenilo po licu koje nakon 15 min prodje. Zajedno sa tim crvenilom javi se i peckanje. Crvenilo je zaista kao neki prvi stepen opekotine. Da li je to normalno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Trebalo bi da je to jedna od normalnih reakcija, na koju je proizvođač i upozorio, ukoliko je ta reakcija blaga.
      Lično, ne volim proizvode koji izazivaju takve reakcije i uvek prestanem da ih koristim :)

      Избриши