Hemanis Botanica Anti Acne gel za umivanje, losion i krema za lice


Na ove proizvode sam naletela u standardnoj kupovini uglavnom prehrambenih proizvoda u Disu. Ne moram da napomenem da je cena bilo ono oko čega sam se najviše dvoumila: sa jedne strane verujem u "koliko para toliko muzike" a sa druge "za ove pare nemam šta da izgubim", i tako sam uzela Anti Acne kremu i Propolis kremu, o kojoj ću pisati neki drugi put. Sredstvo za umivanje i tonik sam uzela u Mercatoru.


 Gel za umivanje lica
Ocena: 3
Zvanična internet stranica za Srbiju: ovde
Cena: Do 150 rsd

Ne moram da napominjem da je pakovanje ovih proizvoda jako odbojno i prestaromodno. Takođe, miris ovog gela je nekako jak i alkoholni. Sam gel je gust i lepo čisti lice, ali ga isušuje.
Što se samih akni tiče, ne čini čuda, naravno, ali nije ni za podcenjivanje, mada ga ja više neću kupovati.

Losion za umivanje lica

Ocena: 3
Zvanična internet stranica za Srbiju: Ovde
Cena: Do 150 rsd

Ista stvar kao i gelom za umivanje - prejako za moju kožu, mada nije loše za nekog sa masnijom kožom možda. Sve u svemu, neću više kupovati.

Krema za lice
Ocena: 2
Zvanična internet stranica za Srbiju: Ovde
Cena: Do 150 rsd

Ovu kremu je nemoguće koristiti tokom dana! Ona toliko smrdi na sumpor, pa sam morala da je koristim samo noću. Jednom sam je samo nanela za dan i nikada više. Taj miris je "isparavao" gotovo sve vreme nošenja!
Inače, krema je vrlo gusta, skoro kao testo pa je malo teža za nanošenje. Masna je ali ne i bog zna kako hidratantna, mada moram da priznam da je lice po buđenju izgledalo lepo. Što se samih akni i bubuljica tiče, kao i Botanicini proizvodi za čišćenje, jednostavno ne daju željene rezultate.

Podelite:

11 komentara

  1. Ja koristim ove preparate i okej je (Inače,imam 12 godina)
    Lice mi nije skroz očišćeno ali je delotvorno :)
    Verovatno odgovara samo nekim tipovima kože.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, ako sam nešto naučila to je da različiti proizvodi odgovaraju različitim tipovima i da tu teško da ima nekog pravila.
      Pubertetske akne nisu toliko različite od akni u kasnijem dobu :) s tim što je pojava istih u pubertetu i normalna :)

      Избриши
  2. Sad sam bila u potrazi za nekim tonikom za lice bez štetnih sastojaka jer mi se ne da da svaki put naručujem od Marigolda, naplaćah se poštarine pa sam htjela da probam da malo prištedim novca :/.

    Elem, naletjeh na Botanica Herbal facial lotion bez alkohola sa kamilicom, kantarionom i nevenom, veoma povoljan, 170 din za 220 ml!
    Sadrži i alantoin i d pantenol i glicerin.
    Od svih koje sam pregledala ovih dana ima najbolji sastav. Nema propilen glikol i fenoksietanol, alkohol, parabene. Od nepoželjnih sastojaka tu su parfem i PEG-40.
    Ne znam šta je ovo Hydrogenated castor oil? Viđam ga u sastavima često.

    Uglavnom, ovaj je za sve tipove kože, čini se blag za moju masnu kožu ali kontam da će mi prijati na ovoj zimulji nešto manje agresivno...

    U svakom slučaju, za te novce vrijedi mu bar dati šansu, pa ćemo vidimo ;).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja uvek ukombinujem da pređem prag od 1000 dinara za naručivanje Marigold proizvoda, da ne bih platila dostavu :)
      Hydrogenated castor oil ti je ricinusovo ulje pomešano sa vodonikom. Jeste, ima ga svuda, kao što je slučaj i sa ostalim jeftinijim uljima.
      I to što kažeš, možda ti bude dobar za ove ledene dane. Ja sam čak mazala i ši puter na lice dva-tri dana, pa ti vidi! Aj pa javi kako se pokazao!

      Избриши
    2. Ma kalkulišem i ja tako, no kako mi ama baš ništa od Marigolda trenutno ne treba a ne da mi se davati 1000 din. samo zbog tonika, rješih da potražim nešto dostupnije i povoljnije.

      Svakako svu kozmetiku moram da naručujem ili da moljakam i smaram da mi neko donosi iz BG ili NS jer u Sr. Mitrovici ničeg nema :/.

      A kad stavim na papir koliko dadoh na poštarinu, fino se tu nakupi...

      Moj muž je mazao duže vrijeme ši puter na lice međutim primjetio je da mu isušuje pa je prestao...

      Ja sam nabavila jednom tester Exfoliac rekonstruktivne kreme koja ne sadrži parabene a u sebi ima dosta prirodnih i njegujućih sastojaka pa čak i ši puter. Uh, kako mi je prijala kao noćna, opisati ti ne mogu! Naročito poslije tretmana njihovim pilingom sa AHA kiselinama, ma savršenstvo za zimu! Nego je skupa pa sam opet uzela moju voljenu noćnu Siberiku, bila je na popustu oko 950 din. A vidim da su bezobrazno NS podigli cijene i po punoj (1667 din.), čini mi se, prije bih kupila Exfoliac.

      Naravno da ću da javim utiske, a kako drugačije hahaha!

      Избриши
    3. Jeste, samostalno duže korišćenje ši putera će definitivno osušiti kožu. Ako je nedostatak vode u pitanju, to se lako rešava, međutim već suvoj koži počnu da nedostaju i masti (lipidi) na ovako lošim uslovima a to nijedna hidrtatantna krema ne može da reši. Tu mora kombinacija oba, masnoća za dubisnu a voda za površinska oštećenja. Ja ga tako nekako kalkulišem ovih dana, najgore mi prolaze ruke (kao i uvek) ali se tešim da je najgore prošlo i da više neće biti ovakvih minusa!
      Nisam znala da je NS poskupela! Ono oko NG su baš bile dobre cene, kratko smo se radovali :(
      U potpunosti te razumem za poštarine, i meni se uvek smuči kalkulisanje sa dostavom. Nije loše ni udružiti se sa par drugarica i sl. pa podeliti dostavu ili možda probiti onaj njihov nivo za besplatnu dostavu.

      Избриши
    4. I ja tako kalkulišem sa jednom drugaricom ali recimo za Siberiku je besplatna dostava preko 5000 din.!
      Mislim, ma daaaaj!
      Pa baš kad su imali ovo sniženje na sajtu su pisale redovne cijene pa prekriženo. I kad sam vidjela koliko koštaju kreme iz linije Japanski bagrem baš sam se neprijatno iznenadila:/.

      Ja ih po toj cijeni neću kupovati sigurno. Čekaću sniženja. Mada kreme stvarno dugo traju. Evo ja od juna trošim dnevnu kremu i još je nisam potrošila. I noćna mi je baš dugo trajala. I sa ovom sam mirna sigurno 5-6 mjeseci.

      Ja uvjek čekam popuste i pratim. Exfoliac recimo nisam nijednom platila po punoj cijeni. Sad sam ugrabila recimo set koji sadrži pročišćavajući gel za umivanje i zaštitni matirajući fluid SPF 50 za 2000 din. u jednoj apoteci (poslednji :D).
      Pojedinačno bi ova dva proizvoda koštala oko 3500 din. i ne bi ih mogla priuštiti.

      Tako da me je svaki izašao po 1000 din. što je za ovako kvalitetne proizvode super isplativo, da ne pričam koliko će mi dugo trajati, naročito gel (200 ml) koji je isplativiji od svake pjene za umivanje.

      I u DM sam iskoristila sad sniženja pa sam recimo Sofi dezodorans i sapun koje jako dugo želim da probam platila jeftinije nego što je kod njih na sajtu sa popustom!

      Zaista treba koristiti te popuste i snadbjeti se na vrijeme, pogotovu ko troši kozmetiku kao mi i svaki čas ti nešto treba :D!


      Избриши
    5. P. S. A zašto ne probaš opet onu Alverde kremu od nara za ruke, ona je masnija, pa bar kao noćnu njegu?

      Избриши
    6. Slažem se, 5000 je previsoki nivo. I ja najviše volim popuste, tada kupim i nešto što mi ne treba trenutno, ali će mi trebati za mesec/dva pa i tri. Mislim da je to pametnije i isplativije na duže staze i slažem se sa svim što si napisala :)
      Što se Alverde kreme tiče, nešto imam utisak da bi mi svaka krema sa vodenom bazom bila slaba tokom ovakvih dana. Nakupovala sam neke druge, pa mi ova nije ni padala na pamet, ali sve to dođe na isto. Meni sada ruke nisu ni masne posle debljeg sloja ši putera, onda možeš da zamisliš koliko to brzo upije, ali bar nema pokutina :/ Mažem i kremu nekoliko puta u toku dana, ali odmah vidim da je kao da je nisam ni namazala :)

      Избриши
    7. Uhhh, tebi su onda baš baš suve! Bila je čini mi se u DM na akciji Weleda Skinfood krema, za nju sam čitala dosta pozitivnih komentara.
      Ako naletiš pogledaj.

      Избриши
    8. Da znaš da asm je merkala u dm-u i to dva puta :) ali ipak nije završila u korpi. Mada nisam se ni nadala da će ova zima biti ovoliko hladna!

      Избриши