Mixa Optimal Tolerance micelarna voda

Ocena: 4.5
Cena: 500 rsd
Pakovanje: 200 ml
Sastojci: (dalje u tekstu)

Kada sam prošle godine prvi put čula za Mixu i videla tv reklamu sa Estelle Lefebure, uopšte nisam bila zainteresovana. Prvo ne volim Estelle, drugo ne volim francusku kozmetiku i bilo šta što ima veze sa L'Orealom i Garnierom. Nije me zainteresovalo čak ni to što je bila "zdravija" od ostale kozmetike koja se reklamira na TVu.
Međutim, počela sam da čitam o pozitivnim iskustvima drugih žena u Srbiji i konačno rešila da je probam.

Verovatno sam milionita blogerka koja piše o ovoj micelarnoj vodi, pa zato neću pisati o samoj Mixi i tome da je formulisana pod budnim medicinskim okom i da je za osetljivu kožu. Ovu micelarnu vodu uopšte nisam ni kupila zbog toga. Ja sam ustvari krenula da kupim kremu za lice, a završila i sa ovim sredstvom za skidanje šminke, jer mi je Alverde Aqua nedovoljan za skidanje šminke, a nisam od onih koje stavljaju tešku šminku.

Odmah mi se dopalo to što ova kozmetička kuća ima skoro stogodišnju tradiciju (iako sam prvi put čula za nju prošle godine) i što je sama micelarna voda pogodna za osetljivu i reagujuću kožu oko očiju, što je hipoalergijska i bez parabena i alkohola.

I evo, koristim je već skoro dva meseca i nemam na šta da se požalim, osim što moram dva puta da pređem tuferom, ne skine svu šminku sa očiju odjednom. Avon Complete Balance pena mi je tu bila mnogo bolja, jer je bila 2u1 proizvod, ali pošto mi je trebala nežnija nega, sada su tu Alverde + Mixa.
Mixa voda je zaista nežna i daje osećaj svežine i čistoće posle skidanja šminke bez ikakvog osećaja suvoće, nadraženosti, iritacije ili bilo čega drugo sličnog. Samo čistoća.

Sastojci:



Kao i uvek, sastojci su diskutabilni. Još uvek nisam isprobala sredstvo koje ima savršene sastojke, ali u ovoj godini sigurno hoću, već sam i našla jedno, ali o tom potom.

Sve u svemu, zadovoljna sam Mixom, i da nemam u planu da u potpunosti pređem na potpuno prirodnu kozmetiku, ona bi sigurno bila moj izbor, sudeći po ovoj vodi.

Utisci nakon potrošenog proizvoda >> Klikni ovde

Podelite:

5 komentara

  1. nisam probala, najbolje micelarne su mi vichy i bioderma, no sad sam kupila garnier za probu, a nakon nje planiram i mixu :)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман15. мај 2016. 14:00

    http://www.codecheck.info/m/kosmetik_koerperpflege/gesichtspflege/gesichtswasser/ean_3600550313314/id_1331587154/MIXA_Eau_Micellaire_Physiologique.pro

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман15. мај 2016. 14:04

    Toliko o tome da je "formulisana pod budnim medicinskim okom i da je za osetljivu kožu"... Malo vise informisanosti kad se o necemu pise...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije baš isti sastav ove dve micelarne ali to je to. Odličan sajt!

      Избриши