Alverde balzam za usne Neven


Ocena: 3.5
Cena: 139 rsd
Sastav: (dalje u tekstu)

Posle dugog dugog dugog niza godina, rešila sam da promenim balzam za usne, u cilju korišćenja što prirodnije kozmetike. I naravno, počela sam sa Alverdeom, jer je lako dostupan i jeftin u odnosu na druge prirodne proizvode sa kojima imam priliku da se srećem.
Od kada znam za sebe i negu usana, koristila sam Labello Classic. On je za mene neprevaziđen balzam na koji sam bukvalno navučena i bez kojeg ne mogu da zamislim ni jedan sat u toku dana!
Ali, kako postajem sve ekološki svesnija, teška srca sam rešila da ga izbacim iz upotrebe i zamenim ga prirodnim balzamom koji će biti dobar za moje usne.
Već sam znala da će biti teško pronaći adekvatnu zamenu, jer to nisam mogla ni dok sam samo htela da probam balzam neke druge proizvodnje, ma čak nisam mogla da nađem dovoljno dobru zamenu ni u samom Labellu (drugi ukus, liniju i sl.) Kao da tako dobra hidratacija ne postoji u nekom drugom balzamu za usne u stiku.
Pa tako i ovaj Alverde nije dovoljno dobar, mada što ga duže koristim, lakše se i navikavam da ga moram nanositi češće nego Labello.


Sam Alverde balzam je čvrst i prijatnog je mirisa. Sviđa mi se i njegova žuta boja, inače moja omiljena. Nije loš, ali sledeći put ću sigurno probati neki drugi, čisto da bih uporedila, a opet i našla savršeni za mene, ako je to moguće.

Sastav:


Lepota božja! :)


Kakva su vaša iskustva i da li mi neko može preporučiti neki dobar prirodni balzam u stiku?

Podelite:

9 komentara

  1. Zdravo! Meni je to najbolji balzam koji sam probala, tj. koji zimi po hladnoci i vetru stvarno stiti i neguje usne, mada mi je miris onako. :-) Ove godine sam preskocila da ga kupim jer zelim da potrosim ovih 10-ak koje imam, ali mu se sigurno vracam.
    P.S. Odlican blog, pregledan i koncizan!
    Pozdrav! :-)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман20. март 2014. 11:50

    Ja koristim ovaj balzam, i meni se svidja,mislim da lepo neguje usne. Jedino sto mi se ne svidja je miris, previse se oseca ricinusovo ulje,ali kad znas da je zdravo na sve se naviknes :) Povoljan je, a cini mi se da sam videla i jos neke nove,vockaste vrste isto Alverdeovih balzama za usme tako da cemo i to probati :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Izgleda da se samo meni sviđa ovaj miris! :D

      Upravo sam se vratila iz DMa i kupila sa brusnicom i višnjom!

      Избриши
  3. Meni je vec godinama ovo najbolji balzam za usne.

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam koristila ovaj, ali jesam mandarinu i brusnicu. Mandarina mi je bolje negovala. A za prirodni, hvale Medeni balzame. Imam od vanile, ali se nije proslavio. Kažu da je čokolada bolja. Problem sa vanilom je što je baš tvrda, ali ima i devojaka kojima je zapao primerak koji je bio odličan za mazanje, ispada da je lutrija prilikom kupovine. :) Možeš neki od njih da probaš, cena im je oko 150 dinara.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sad sam malo googlala o Medeni balzamima, nisam do sada čula ništa o Freška gora kozmetici, ali sam se zainteresovala! Hvala puno na informaciji Nancy :*

      Избриши
    2. Анониман22. март 2014. 11:43

      Eto i od mene preporuka za cokoladni.. imam ga, prosao mu je rok (prirodni je pa krace traje) ali i dalje super neguje...

      Избриши