Avon Care Glicerinska krema za ruke i nokte

 Ocena: 5
Pakovanje: 100 ml
Sastav: (dalje u tekstu)
Cena i internet stranica za Srbiju: Ovde

Ovo je moja omiljena krema za ruke već godinama unazad. Probala sam tu i tamo da je promenim (Atrix , Niveom, Bademovom i sl.) ali joj se uvek vraćam. Ova krema je zaista 2u1 što se nege tiče jer neguje i ruke i nokte, i pored svih kućnih poslova i svakakvih vremenskih ulova.
Avon kaže da sadrži glicerin, kalcijum i vitamin E. Sama krema nije mnogo gusta, ali lepo hidrira i ne stvara lepljiv osećaj. Miris je vrlo blag i čist, što mi jako prija.

Sastav:

Daleko od sjajnog.


Interesantno je to da meni ne odgovara nijedan Avon Care proizvod za telo po pitanju hidratacije, osim ove kreme za ruke! Sve u mojoj okolini sam navukla na nju, mada sad želim da probam Avonovu sa kolagenom, na preporuku drugarice, mada ću uskoro morati da tražim i neku bez hemikalija i prirodnu, s obzirom da želim da se u najvećoj mogućoj meri očistim od hemikalija od proizvoda koje godinama koristim.

Imate li neku preporuku?

Podelite:

0 komentara