Avon Care krema za ruke sa kolagenom


Ocena: 4
Pakovanje: 100 ml
Cena i zvanična internet stranica za Srbiju: Ovde
Sastav: (dalje u tekstu)

Ovu kremu sam kupila po preporuci drugarice i majke, koje su bile oduševljene. Moj favorit je Glicerinska krema iz Avona, i posle probe ove kreme sa kolagenom.
Sama krema je bogata, ali nije masna i opterećujuća za ruke. Ima lep i ženstven miris koji dugo traje na rukama.
Međutim, možda sam se ja previše navikla na Glicerinsku i na to što je ona i za nokte, što mi definitivno najviše odgovara kod kremi za ruke, da budu tako 2u1, da neguju i ruke i nokte, i to dobro.






Same ruke ipak deluju odlično hidrirano i negovano. Pakovanje je super, volim kada kreme za ruke pakuju u visoku i tanku tubu.

Sastav:


Teška hemija, pa ne verujem da ću je više kupovati.

Btw, čudi me da Avon ne ide "u korak sa svetom" i ne forsira kozmetiku bez štetnih sastojaka, s obzirom da su, kako kažu, prvi koji su prestali sa testiranjem na životinjama, koriste reciklirani papir i pre par godina su imali kampanju "Avon Goes Green"?


Inače, ja sam zavisnica od balzama za usne i kreme za ruke, pa je mažem gotovo posle svakog pranja ruku, što je dosta puta dnevno. Kreme za ruke i balzami za usne su kozmetika koju kupujem više puta mesečno, jer mi traju i po manje od mesec dana, pogotovo u zimskom periodu.

Da li neko ima preporuku za dobru kremu za ruke, zdravog sastava?

Podelite:

0 komentara