Avon Planet Spa Blissfully Nourishing puter za telo sa afričkim shea puterom





Ocena: 5
Pakovanje: 200 ml
Sastav: (dalje u tekstu)
Web stranica za Srbiju i cena: ovde

Ovaj puter (uz male izmene u nazivu i pakovanju)  koristim periodično već skoro deset godina i uvek imam samo reči hvale! Fantastičan sladak miris, fantastična hidratacija i nega čak i za najsuvlju kožu. Pakovanje je veliko i odgovara mi što je u široj "teglici" (ili već kako se zove ovo pakovanje) jer je najpreglednije i dopušta da se iskoristi bukvalno ceo puter!
 Sastav:


Nažalost, daleko od idealnog, kao i svi Avonovi proizvodi.

Cena ovog putera jeste malo veća od ostalih Avonovih proizvoda. Uostalom, cela Planet Spa linija je takva, ali po mom skromnom mišljenju, ona je i nešto najbolje od Avona. Ali dobro, Avon uvek ima popuste a i jednom u tri/četiri meseca imaju akciju "dva proizvoda za 900 rsd", kada se stvarno isplati kupiti ih. Od mene imate toplu preporuku za bilo koji njihov puter za telo!


Podelite:

2 komentara

  1. Puter nisam probala, ali već drugu ili treću zimu koristim kremicu za stopala, noge i laktove kojom sam jako zadovoljna. Slažem se da je Planet spa nešto najbolje od Avona :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, i ta krema je super, mada je ja koristim samo za stopala, nisam probala za ruke, imam osećaj da bi mi bila dosta lepljiva. Možda bi mi najviše odgovarala pred spavanje, pa celu noć na rukama :)

      Избриши