Fitogal Neven krema


Ocena: 4
Cena: 200-300 rsd
Sastav: (dalje u tekstu)
Web stranica za Srbiju: Ovde
Pakovanje: 150 ml

Oduvek sam bila skeptična prema kozmetici iz Srbije. Ranije mi ne bi ni palo na pamet da je kupim, sve dok krajem prošle godine nisam rešila da isprbam sve što se nudi. Onda sam se u neke proizvode razočarala (npr. sve od Hemanisovih proizvoda) ali nekima i oduševila, kao što je npr. krema Jelena.
Ovu Neven kremu sam kupila negde oktobra/novembra 2013. radi oporavka i regeneracije moje kože, kada su i počeli ponovni blagi problemi sa aknama. Igrom slučaja, ova krema je završila kod moje mame, ali njoj nije odgovarala. Ja sam u zadnje vreme koristila Crystal Dermin Panthenol krem gel sa kojim sam sve manje bila zadovoljna i koji je počeo da mi ide na živce. Mojoj mami nije odgovarala ova Neven krema, pa smo tako rešile da se zamenimo.
I ispalo je odlično! Njoj odgovara Panthenol a meni Neven!


Proizvođač kaže da je ova krema za sve tipove kože, ali ja bih dodala da nikako nije za masnu kožu jer je dosta gusta i puterasta. Hidratacija je stvarno odlična, mada nije nešto dugotrajna, ili je možda moja koža dosta ispošćena trenutno, jer koristim i Lilly kremu za problematičnu kožu i Akneful Oxid Wash suspenziju. Sve u svemu, Neven kremu koristim kao svakodnevnu dnevnu negu i kao podlogu za šminku, i vrlo sam zadovoljna i što se samih akni tiče, tj. ne utiče na stvaranje novih.

Sastav:

Ova krema ne sadrži parabene, mada ipak ima hemije.

Što se pakovanja kreme tiče, ja više volim manja pakovanja, do 50 ml, mislim da je za lice tako nešto najpraktičnije. Velika pakovanja dugo traju, i češće dolaze u kontakt sa kiseonikom, pri svakodnevnom otvaranju, i imam osećaj da gube svoja svojstva ili tu neku jačinu. Mada, ova krema se preporučuje za bilo koji deo dela koji je suv ili ispucao, pa mu se može naći još neka primena, osim nege lica.

Podelite:

0 komentara