Krema za lice Jelena


Ocena: 5
Cena: 1300-1400 rsd ali sam je ja dobila za 700 rsd
Sastav: (dalje u tekstu)
Internet stranica: Ovde
Pakovanje: 30 ml

Na Jelenu sam naletela u još jednom besomučnom surfovanju internetom u potrazi za idealnom kremom protiv akni i ožiljaka od istih. Dopalo mi se sve ono što sam pročitala i bila sam rešena da je isprobam. Na sajtu sam naišla na poduži spisak apoteka i prodavnica zdrave hrane u kojima se prodaje, u mom gradu, pa sam krenula od najbliže, ali onda sam shvatila da im sajt nije odavno ažuriran jer od kreme ni traga ni glasa.
Uglavnom je više nisu držali, nisu je imali trenutno a u nekim apotekama nisu ni znali o čemu pričam, mada moram da priznam da sam već počela da ulazim u svaku koja mi se našla na putu. I konačno sam je našla u jednoj prodavnici zdrave hrane, i to im je bila poslednja, pa su mi je ponudili upola cene, jer je i izašla iz roka, mada to nije važno jer je krema gotovo melem koja i nema realni rok trajanja. To mi se učinilo fantastično mada sam na putu do kuće zažalila što sam pustila prodavačicu da me ubedi, jer ko zna kakav ću sada haos izazvati na licu.
Kod kuće sam kontaktirala samog proizvođača preko njihovog Facebook naloga koji sam pronašla i bila presrećna kada su mi i oni rekli da rok ne postoji, ali da su morali da napišu nešto, i da mogu slobodno da je koristim.

Odmah mi je bilo jasno da ću je ovako melemastu koristiti kao noćnu kremu. Sama krema je izuzetno gusta i čvrsta i ima jak miris biljaka, travki i sl.

Uz nju se dobijaju razni prosptekti koji govore koliko je ova krema zdrava i koliko je pogodna za sve, od bebi kože, do zrele kože, a tu su i tražene akne.

Sastav:


Sastav mi se odmah dopao!

Možda još uvek nije vreme za recenziju s obzirom da kremu koristim nepune 3 nedelje i ono što sada mogu da vidim je odlična hidratacija i izvlačenje podkožnih akni na površinu kože. Lice mi je trenutno u haosu, ali mislim da je najgore prošlo, tj. da je izvučeno sve ispod obraza, gde imam najveći problem.
Kada namažem kremu stiče se utisak da je preteška jer celo lice zasija, zato ne znam koliko bi dobra bila kao dnevna nega. Miris jeste jači, ali meni prija. Nezgodno je i to što bi trebalo malo da se sačeka sa kontaktom sa jastukom, jer lice ostaje duže vlažno posle nanošenja. Ali ni tada na jastučnici ne ostaju masne fleke, kako se na početku čini da će biti.
Ujutru koža više ne deuje masno, mada meni ne deluje ni preporođeno, ali mislim da je to zato što su sada sve one crvene akne na površini, pa od drveća ni ne vidim šumu! Uostalom, neka ovo ne bude konačna recenzija. Obnoviću je posle nekog vremena, mislim da bi to bilo najbolje.



Malo me muči to što se preporučuje korišćenje dva puta dnevno, ali to mi se uvek dešava, jer sam pravi štreber i pratilac uputstava! Možda je nekada i isprobam kao dnevnu kremu, onda kada ne planiram da izađem iz kuće!

Da li neko još ima iskustva sa Jelenom?

Podelite:

4 komentara

  1. Ovo mi bas treba, moracu da je pronadjem :) Bas ima sirok spektar dejstva.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obavezno javi gde si je našla, koliko si je platila i kako se tebi pokazala! :)

      Избриши
  2. Анониман14. март 2014. 14:57

    E ova vec deluje kao dobra krema. Kazi mi da li si je stavljala na mokru kozu ili ide direktno na suvu, buduci da je prirodna i poprilicno masna krema u pitanju? Nesto sam sumnjicava u vezi tih prirodnih prozivoda ali valja probati. Vidim da i ti imas problematicnu kozu, da li si mozda isprobala Renergique( Q Wellness) bioaktivne kreme za problematicnu kozu, mislim da ima dve verzije, jedna je hidracure, a druga hydroacitve N, njih su mi preporucili, ali nisu jos stigle na red, niti sam ih negde videla. Ako jesi, molim te napisi nesto o njima i podeli sa nama na blogu, puno bi nam znacilo. :)
    Iva

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Direktno na suvu kožu, posle tonika. Krema jeste teška ali se lepo razmazuje, bar meni, ali ja ni nemam masnu kožu.

      Prvi put čujem za Renergique. Ja sam ponovo počela da tražim rešenje za akne pre par meseci (budući da nisam imala velikih problema jedno 3-4 godine) pa sam "ispustila" dosta toga od moje poslednje borbe sa aknama. Obratiću pažnju ako ih vidim negde i verovatno ću ih probati, mada sam sada sebi zacrtala Effaclar.

      Kakva je tvoja priča sa aknama?

      Избриши