La Roche Posay Micelarni rastvor - Saopštenje za medije + moja želja da isprobam ovu kozmetiku





Odjednom je sve počelo da se vrti oko La Roche Posay kozmetike! Bar kod mene.

Na desetine vrlo pozitivnih recenzija o Effaclar liniji sa sve fotografijama lica koja dokazuju pozitivno dejstvo njihovih proizvoda, čak i u mnogo gorim slučajevima od mene.
A sada sam i na mail dobila njihovo saopštenje za javnost preko SBBa, da su u ponudu uvrstili i micelarni rastvor od 400ml, po ceni od nekih 1500 dinara, što je fenomenalno!


La Roche Posay proizvodi spadaju u red skupljih, po meni, ali za ono što nude je svakako vredno toga. Moj izbor će biti Effaclar linija i to ću najverovatnije početi sa kremom za lice, jer sam s sredstvima za čišćenje lica snadbela u prethodnih mesec-dva za narednih šest meseci! Snadbela sam se i kremama za lice, ali za kraći period.

I zato sam rešila da prvi put prenesem saopštenje za medije, kao podsetnik i svojevrsnu TO BUY listu za naredni period :)

Podelite:

0 komentara