Mešavina Becutan kreme sa uljima protiv akni - recept sa interneta


Ocena: 1
Cene:
Becutan krema 100 ml - 229 rsd
Uz 10 % popusta kupovinom subotom u Belladonna apoteci
Eterično ulje Lavande Mei Lab -  261 rsd
Maslinovo ulje Gala farm - 180 rsd
Propolis kapi Propomel - 261 rsd
AD kapi hemofarm - 93 rsd

Sada već daleke 2007. sam na Ana forumu naišla na recept protiv akni za koji je par članica garantovalo da uspeva.
U Becutan kremu od 100 ml ubaciti po 15 kapi maslinovog i lavandinog ulja, AD kapi i propolisa i koristiti 2 puta nedeljno kao noćnu kremu. Akne i bubuljice bi trebalo da nestanu kao rukom odnešene a jedini problem je taj što lice može da bukne tokom ovakvog vida čišćenja, mada kasnije sve dođe na svoje i problemi sa licem nestaju.
Tada me je plašilo to da ne buknem pa se nisam usudila da probam, mada sam svih ovih godina negde u malom mozgu "držala" ovaj recept za ne daj bože. A onda sam pre nekih mesec dana odlučila da nemam šta da izgubim jer mi je lice već u haosu i rešila da smutim ovu kremu pa šta mi bog da.


Ovu smesu koristim već 2-3 nedelje, 2 puta nedeljno, kao noćnu kremu i mogu da kažem da ne primećujem NIŠTA. Lice mi je i dalje isto a dve potkožne akne koje su izbile u međuvremenu uopšte ne bih povezala sa ovom smesom, jer su se one pojavila u zadnja 3-4 dana.

Sve u svemu, morala sam da zadovoljim svoju radoznalost i nastaviću da je mažem jer mi ne smeta, ali sada bar znam da na ovaj recept ne mogu da računam, što se akni tiče. Kao sama noćna nega ova krema nije loša, ali mislim da bi mi i sve ovo samo pojedinačno odgovaralo, jer moja koža voli noćnu negu, kakva god da je.

Podelite:

4 komentara

  1. Анониман14. март 2014. 14:38

    Ovo i ne radi nista, isporbano je odavno, i samo jos vise navukoh potkoznih bubuljica. Stvarno mi nije jasno koliko kretenskih recepata kruzi internetom, a onda Ja kao jos veci kreten poverujem da bi to moglo biti nesto dobro.
    Iva

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, hvala što si se javila, da znam da odmah prestanem sa ovim!

      Избриши
    2. Za bubuljice/akne samo Cink.

      Избриши
    3. Misliš kao cink pasta (ovo npr. http://kozmetickidnevnik.blogspot.com/2014/02/cinkova-pasta-lilly.html) ili nešto drugo?

      Избриши