Potrošeno u martu


Ovo je moj prvi post ovakvog tipa, koje inače rado čitam sa ostalih kozmetičkih blogova, pa sam rešila da i ja uvedem ovu naviku. Iskreno, Potrošeno sam planirala još za februar, ali mi se desila selidba, pa prazna ambalaža skupljana pola meseca ipak nije ugledala svetlost dana u ovom obliku :)


Ali, iza nas je dugačak mart (bar meni!) i kesica koju sam namenila za odlaganje potrošenih proizvoda je polako počela da preliva! Pa, idemo redom:


1. Avon Care Glicerinska krema za ruke i nokte - Moja omiljena krema za ruke o kojoj sam već pisala ovde. Koristim je intenzivno već više od 10 godina, ali moram da nađem adekvatnu prirodnu zamenu zbog štetnih sastojaka kao što su parafini, parabeni i sl. Ko nije odlučio da to izbaci iz upotebe - preporučila bih mu ovu kremu :)

2. Avon Naturals gel za tuširanje sa trešnjinim cvetom - Gel za tuširanje sa SLSom koje sam rešila da izbacim iz upotrebe, kao i ostale štetne sastojke. Sam gel za tuširanje nije loš i ima vrlo blag miris za Naturals gelove, što me je iznenadilo.

3. Balea mleko za telo pod tušem - O njemu sam pisala ovde. Moram da napomenem da sam prvih 10ak dana i bila zadovolja ali sve preko toga mi se smučio jer jednostavno nije dovoljno hidrirao moju kožu koja se sve više sušila, da sam jedva čekala da pređem na klasično mleko za telo i neko mnogo jače, da oporavi moju kožu. Koristila sam ga svakodnevno skoro 2 meseca jer je pakovanje od 400 ml i jedva sam čekala da ga potrošim. Mislim da više nikada neću koristiti ovakvu vrstu mleka za telo, bilo kog proizvođača.

4. Avon 360 Nourisment Marrocan Argan Oil šampon i balzam - Bljak proizvodi koji su mi samo stvorili svrab i isperutali mi glavu! Osim štetnih sastojaka i odluke da više ne koristim takve proizvode, ne bih ih više koristila nikada! Prva 3-4 pranja i nisu bila loša, ali sve preko toga je bilo katastrofa. Posle njih ja moram da oporavljam svoje teme :(

5. Alverde Aqua tonik za lice - O njemu sam ovde napisala bukvalno jednu rečenicu sa kojom se i sada slažem :) Alverde Aqua tonik možda uopšte nije loš, ali moja problematična koža posle svega ipak treba drugačiju negu.

6. Dr. Wolff Aknefug Oxid Wash suspenzija - Takođe, još jedan proizvod o kojem sam već pisala ovde i koji me je razočarao, jer sam ipak očekivala nešto mnogo više i mnogo bolje. To je uglavnom uvek tako sa mnom i sa tim proizvodima protiv akni. Priznajem, i dalje očekujem čarobni štapić, ili bar da probleme zaustavi, što ova suspenzija ipak nije uradila! Jedini plus je to što je koža tokom korišćenja dobro pilingovana.

7. Lilly apoteka Cinkova pasta - Kao i po običaju, o ovoj pasti sam već pisala ovde. Sa ove distance, možda i najbolji proizvod koji sam probala tokom ovog poslednjeg breakouta, u smislu da reguliše akne i bubuljice a ne ostavlja ožiljke i fleke. (U poređenju sa Flogocidom i Veoma Zdrava Krema kremicom)

8. Avon Naturals maska za kosu sa žumancetom i kvascem - Maska blagog i prijatnog mirisa, što se za žumance i kvasac ne bi moglo reći :) Osim puno hemije koje sadrži, za moju suvu kosu koju zimi dodatno isušujem fenom, ona ipak nije bila dovoljna hidratacija.

9. Avon Ideal Flawless kremasto-puderasta podloga - Ovo je moja omiljena podloga iz Avona o kojoj sam već pisala ovde. Omiljena jer najbolje prekriva od svih koje sam probala. Iapk, našla sam bolju kod Rimmela :)

10. Labello Classic - Moj dugogodišnji omiljeni proizvod ikada bez kojeg nisam mogla da zamislim život! Ipak, raskinuli smo definitivno jer sadrži štetne sastojke.

11. Avon Naturals krema za predeo oko očiju sa ružom - Vrlo blaga krema sa kojom nisam imala osećaj dovoljne hidriranosti. Ne sadrži spf što meni odgovara jer mi ne izaziva osip. Nemam kartonsku kutijicu na kojoj su ispisani sastojci, ali je verovatno puna onih štetnih kao i svi Avon proizvodi.


Podelite:

13 komentara

  1. Odlično pa si se okrenula ka zdravijim proizvodima, polako se okrećem i ja, i proveravam sadržaj. :))

    ОдговориИзбриши
  2. Takodje radim na tome da izbacujem proizvode sa stetnim sastojcima, tesko je, ali vredi. Ima stvari sa stetnim sastojcima koji su mi divni i neodoljivi, ali ipak zelim da se malo bolje pazim i koristim nesto zdravije na svojoj kozi.
    A za to mleko pod tusem ili sta je vec, par dana mi je bio ekstra, posle em sto ne hidrira em sto moram klizaljke nositi u kadi zbog njega, jezivo klizi kad se ispere ( Nivein ).
    Odlican post i podrska od mene! :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja se iskreno nadam da će vredeti ova tranzicija, najviše što se mog lica tiče! Mada sam svesna da rezultati ne dolaze preko noći, kad već ni ja sama ne mogu preko noći da izbacim svu "štetu" :/

      Jao to sa klizanjem je tačno, samo što nije bilo tako strašno sa ovim Baleinim. To stvarno može biti jako opasno!

      Избриши
  3. obožavam avon masku za kosu od žumanjka i kvasca,, ulazi u sam vrh mojih najdražih maski :D

    ОдговориИзбриши
  4. Moja koža je takođe problematična s tim da se užasno masni... Šta mi savetuješ, da li da uzmem Avon Ideal Flawless?

    ОдговориИзбриши
  5. Devojke, sta li su vama o sastavu drugi napricali? Unapred se izvinjavam vlasnici bloga jer vec drugi put na njenom postu pokusavam da objasnim sta je stetno a sta ne.
    Konkretno, ovde su spomenuti parabeni. Sta znamo o njima?
    Kazu da izaziva rak dojke i slicno. Prvo sto zelim da razjasnim, paraben je sirok pojam. Ne postoji samo jedan ili dva, vec ogroman broj parabena (citava grupa hemijskih jedinjenja). Najvise volim da objasnjavam na primeru, pa hajde neka to bude jednostavno: soli! NaCl je nama najpoznatija, odnosno kuhinjska so koju svakodnevno koristimo i bez koje, sta god vam drugi rekli, ne mozemo preziveti, ali treba postovati odredjene kolicine da ne bi bila stetna. Druga so vam je izgleda jako poznata, a to su ti famozni sulfati. Njih ocigledno ne koristimo za jelo, iako spada u istu grupu jedinjenja kao i kuhinjsma so.
    Ako vam ovo ne deluje logicno i imate izgovore, parabene koristite svakodnevno u ishrani, a da ni ne znate. Mozete ih naci i u nekom vocu (dakle, niko ih tamo nije namerno "ubacio"). Oni takodje sluze kao zamena za mnogo opasnije formaldehide. Predstavljaju konzervans, zbog cega je prirodne proizvode potrebno vecinom cuvati u frizideru (ali prave prirodne, kao sto su npr.kapi koprive, a ne ono sto se danas naziva "prirodna kozmetika"). Imaju jako dejstvo na mikroorganizme, jos jedan plus. Dokazano je da mogu biti stetni samo ako se na drugi nacin (dakle ne preko kozmet.proizvoda) unesu u organizam, u mnogo vecim kolicinama od onih sa kojima se mi susrecemo, i to samo ako ima vise vrsta parabena.
    Ne, ne promovisem nikog, nisam iskompleksirani kozmeticar ili farmaceut. Moja dodirna tacka sa hemijom jeste sustina moje struke, ali ne njena celina. Ovo je neko osnovno znanje koje se stice tokom skolovanja, ili bi bar trebalo.
    Zasto onda ovako reagujem na vase komentare? Zato sto vazim za feministkinju (diskretnu :D) i nije mi jasno kako dozvoljavate da se na ovakav nacin manipulise vama kao potrosackim drustvom. Cela ta prica je krenula kada su poceli industrijski da se proizvode prirodni preparati (gle ti te prirode!), kao cista reklama koja bi pomogla prodaji. Ne ulazim u to koliko su ti proizvodi zaista prirodni, ali recimo da ja neke od njih koristim jednostavno zato sto mi prijaju.
    Ako ne verujete meni, verujte nauci.
    Ne mogu da verujem da je neko toliko opterecen sastavom, a ne zna ni je sestina tih sastojaka, samo zbog neke medijske price.
    Cinjenice su ocigledne, dakle, koristite ono sto vam odgovara (prvenstveno).
    A sto se stetnih sastojaka tice, o njima se ne pise na svakom koraku, moracete malo dublje da kopate da bi stigle do istine (ako vas to vec toliko zanima).
    I da, studija o raku dojke je predstavljena polovicno. Ko god je imao priliku da procita krajnji rezultat, zna o cemu pricam.
    Ovaj komentar ne treba da vredja nikog, vec samo da vas uputi u pricu, o kojoj ocigledno imate pogresne informacije, za sta opet vi niste krive. Koristite ono sto zelite, a ne ono za sta vem "neko" kaze da je dobro. Nadam se da ce nekima od vas ovo znaciti bar malo i jos jednom zelim da napomenem da nemam nista protiv prirodne kozmetike, ni one prave, ni one koju nam sada nude :)

    ОдговориИзбриши
  6. Draga Femme, hvala opet što si izdvojila svoje vreme. Za štetne sastojke sam ti već odgovorila na postu Dove Pure stik. Što se konkretno parabena tiče (nisam hemičar, daleko od toga sam) ali da oni nisu "baš tako štetni kako pričaju ovi što propagiraju prirodnu kozmetiku", zašto se kozmetičke kuće sve više utrkuju da izbace parabene iz svojih preparata?
    Naravno da ću koristiti ono što želim. Svesna sam ja i marketinga, i propagande i uticaja na naše mozgove, ali ipak mislim da mi je ostalo malo zdravog razuma i dobrog vida ;) da ocenim da li neki proizvod prija mojoj koži, pogotovo mog lica, koja je problematična.

    A da dokažem da nisam zadrta i isključiva, kao i slepi pratilac novih trendova/prirodne kozmetike (jer mnogi misle i da je to trend!) reći ću i to da sam ja prva pala na marketing La Roche Posaya pre 2 meseca, kada su "svi" počeli da hvala Effaclar + proizvode. Bukvalno sam "morala da ih imam" i juče sam ih dobila. Prekinuću svoju trenutnu rutinu i koristiću njihov gel i kremu, jer to je to u meni: ja prosto moram da probam i vidim da li mi nešto odgovara! A Manninom sapunu (koji mi super odgovara već posle jednog korišćenja) uvek mogu da se vratim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Apsolutno postujem tebe i tvoju odluku i razloge :) Samo sam htela da razjasnim neke zablude jer su mnoge devojke izbacile proizvode koje su ranije koristile zbog pojedinih sastojaka i sada "muku muce". Sto se tice izbacivanja parabena i sl, prica je daleko od povrsine i najavila sam svojim citateljkama da cu u buducnosti razjasniti sta je stetno, a sta ne kod nekih sastojaka i zasto se koriste, pa onda neka svako proceni da li bi mu to odgovaralp ili ne :)

      Избриши