Rimmel Stay Matte tečna penasta podloga


Kada sam negde krajem decembra kupila Stay Matte u DMu, nisam tražila tečni puder koji će me matirati. Ja ni nemam problema sa mašćenjem lica toliko da bih kupovala samo matirajuće proizvode, kao npr. moja sestra. Ja sam tražila puder sa dobrom prekrivnom moći, nešto što će mi dobro zacementirati i pokriti sve akne, bubuljice, ožiljke i fleke.
A da opet ne izgledam nafrakano i prenašminkano. Znači nešto dobro (i) za dnevnu šminku.
Naravno, cena od 500-600 dinara je bila vrlo primamljiva! Brzo sam se odlučila za nijansu 200 Soft Beige, i nisam pogrešila, probala sam ga direktno na koži lica moje sestre, hvala joj!
Odmah mi se dopalo to što je gust i već sam tada znala da sam našla savršeni tečni puder, koji je ustvari penasta podloga, ali ovako ga i ja zovem u neobaveznim razgovorima.


Moram da napomenem da ga nanosim četkom i da takvo nanošenje savršeno odgovara mom licu tj. prekrivenosti i kamuflaži koju želim da postignem dok ne sredim lice. Odmah me je iznenadilo to što posle njega uopšte nisam imala potrebu za korektorom!
Stay Matte savršeno stoji na mom kombinovanom licu i ja nemam nikakvih problema sa sijanjem niti sa njegovim skidanjem sa lica u toku dana.


Kako i samo pakovanje kaže, a ja se slažem u potpunosti, bar na ovim prolećnim temperaturama, "lagana tekstura neće biti teška ili masna".
Ipak, moram ponovo da se osvrnem na prekrivnu moć i da čak ni profesorka kursa za kozmetičara - estetičara koji trenutno pohađam, nije primetila moje akne pre nego što sam uklonila šminku! Ne znam da li bi tako dobro stajao da ga ne nanosim četicom, ali to neću ni da probam. Mislim da sam definitivno našla svoj savršeni puder, mada u zalihama imam još i Young Derm i Manhattan Clearface koje ću isprobati posle Stay Matte-a, ali sada bar znam čemu da se vratim, što je za mene pravo dostignuće!

Sastav:


E sad dolazimo do manje lepog dela priče jer sam ja obećala sebi da ću koristiti samo prirodnu kozmetiku, bez hemikalija.
Mrzim da kršim obećanja, pa sa druge strane tražim opravdanje u onom pravilu od "80% zdravog i 20% induglencea" u koje se kune npr. Miranda Kerr :)

Ne znam, videću. Ako i sredim lice, možda neću ni imati potrebu za savršenim prekrivanjem? Uh, to bih stvarno volela!

Podelite:

22 komentara

  1. lep post,bas cu probati,do sada sam koristila Evelin matirajucu bb kremu,i mogu ti reci da je bas dobra,ali probacu i ovaj puder!! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mojoj sestri je izašla neka alergija od Evelinea, pa se ja nisam ni usudila da probam ništa njihovo :/ Ali kad je ti pohvališ, meni se odmah upali lampica da nam uglavnom odgovaraju iste stvari :D

      Избриши
    2. Ima parabema u sebi,pa mozda zbog oga,a meni oni ne smetaju!! :D jos je bolji efekat kad se nanosi cetkom!!:) da ,imam dosta njihovih stvari!! :)

      Избриши
  2. Moraću da probam, mada imam baš baš masnu kožu...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam šta da ti kažem, meni ja T zona masnija i to bukvalno jedan kružić između obrva i jedan na bradi, tako da zaista ne mogu sa sigurnošću da kažem da će biti savršen i za nekoga sa dosta masnijom kožom, mada sam proizvođač kaže da je baš za to i namenjen ovaj puder :D

      Избриши
  3. Nisam koristila ovaj puder, mada htela bih da ga probam, upravo zato što imamo usti tip kože :) za sada koristim Nivea-inu BB krenu i zadovoljna sam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam Niveu izbacija iz upotrebe pre par godina jer mi nikako nije odgovarala :/

      Sada Lilly ima akciju na Rimmel šminku sa odštampanim kuponom sa njihovog sajta, tako da vredi iskoristiti tih 20% popusta!

      Избриши
  4. Kakav ti se sad čini ovaj puder?
    Čini mi se da si negdje napisala da koristiš Bourjois Healthy Mix ali ne nalazim recenziju...
    Čitala sam neke ali znam da ćeš ti biti realna ;)!
    Ja koristim L'Oreal Inillible Matte 24h ali mi se ne dopada što se jako brzo osuši na licu i postaje nekako praškast, osjećaj mi govori da je to od mnogo silikona :/...
    Prosijam brzo, naravno, nema govora o nekom periodu od 5-6 sati!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odavno sam ga potrošila, i pamtim da mi je stvarno bio super ali svakodnevnim korišćenjem, jedan duži period, počeo je da zapušava pore i ja nisam poželela da ga kupim opet. Doduše, meni je tako sa svakim puderom.
      Ne koristim Healty Mix nego Air Matte. HM sam želela da probam nekada, ali sam ga ipak zaobišla. Iskreno, sada mi dođe da kupim neki skroz "zdrav" u prahu i da koristim samo to na licu!

      Избриши
  5. Možda da probaš mineralne za početak? Znam da bi ih i dermatolozi najprije preporučili iako su jako protiv pudera na problematičnoj koži...
    Ja se ne nadam nekom prirodnom skorije na našem tržištu :/.
    Ne pamtim kad sam zadnji put potrošila puder do kraja tako da, pošto ih rijetko koristim, nije mi važno toliko da bude prirodan...
    A tek skoro saznah da se puderi za masnu kožu ne nanose na okoloočno područje! A ja svaki tako! I onda sw čudim kako mi izgledaju podočnjaci :)!
    Ne bježim ni od dobre BB kreme...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Isto i ja, krenem da koristim, pa negde na pola prestane da mi se sviđa, ili krene da mi ne odgovara boja, pa kupim drugi i tako redom. Sada imam njih 4-5 a slabo ih i koristim. Definitivno ću probati tako neki u prahu pa ko zna, možda mi baš to bude u potpunosti odgovaralo! Ali ne pre nego što potrošim ove. Da kucnem u drvo, za sada je situacija sa licem već duže vreme skroz ok, verovatno zato što ih ne korsitim svakodnevno :)
      Da, ne idu puderi oko oka. Ja nešto nemam problema tu, pa i ne obraćam pažnju.

      Избриши
    2. Vidi ovo! http://makeupandmore.net/blog/jane-iredale-mineralna-kozmetika/
      Imaju i FB stranicu.

      Избриши
    3. Deluje fenomenalno, mada su takve i cene :) Neće da mi otvori sajt!

      Избриши
  6. Hm, da, neće ni meni. Izgleda da stranica nije više aktivna :/.
    Gledam njihov zvanični sajt i ima tu svašta zanimljivo i free shiping ponude.
    Moguće je da ih ima i dalje u salonima po BG...
    Baš ću da provjerim na Moje krpice ima li nešto...

    ОдговориИзбриши
  7. Evo ti još jedan predlog za prirodniji prah puder: L'Oreal mineralni true match, sadrži 95% prirodnih minerala, bez konzervansa, mirisa i ne masti kožu, ne začepljuje pore.
    Inglot šminka takođe u svom asortimanu ima 95% proizvoda bez parabena i lakove za nokte sa posebnom formulom koja ih ne oštwćuje kao obični.
    Tu je još i Artdeco dekorativa koja vodi računa o sastavu i o kojoj sam ti već pričala, pored bronzera i rumenila imaju i neke sjenke i još po nešto bez parabena i parfema, mineralnih ulja.
    Rimmel Stay matte kompaktni puder sadrži minerale a baci oko i na Aurine matirajuće pudere u prahu i kamenu.
    Imaju jedan mineralni sa UV zaštitom...
    Golden Rose Velvet mat ruževi ne sadrže parabene.
    Čini mi se da i Deborah ima neke zdravije stvarčice.
    Ako naletim na još nešto ja ti javljam ;).

    ОдговориИзбриши
  8. Savjetujem ti da, ukoliko se odlučiš za kupovinu, iščitaš recenzije jer su, recimo, utisci o L'Oreal puderu vrlo podjeljeni.
    Potraži i za Lily Lolo puder info. Čini mi se da sam negdje naletjela na pohvale za njega..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Još uvek ne razmišljam i ne verujem ni da ću skoro jer stavrno moram da ipotrošim sve ovo što imam, ali čim to završim, bacam se na nalaženje nekog pogodnog :D

      Избриши
  9. Pogledaj ovdje http://purebeauty.rs/prodavnica-kozmetike/make-up-za-lice/lily-lolo-puder-blondie/

    ОдговориИзбриши
  10. I meni :). Šteta što nemaju neki tečni za masnu kožu.
    Gledala sam njihove BB kreme ali čim obećacavaju "zdrav sjaj" nisu za mene :/.
    A imaju lijep popust sada...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To je ta logika da na masnu kožu ipak ne ide ništa "što se maže" sa kojom se ja sve više slažem :)
      Da, popust je odličan, nadam se da će ga biti i u budućnosti!

      Избриши