Veoma Zdrava Krema Losion za čišćenje problematične kože


Veoma zdrava krema proizvode sam otkrila  tek ove godine. Kremu i ovaj losion sam rešila da kupim tek posle pročitanih pozitivnih recenzija, da bi ih testirala i moja problematična koža.
VZK proizvodi su izuzetno jeftini, pa ne postoji ni jedan jedini razlog zašto ih ne bih probala odmah!
 Losion košta nekih 200-250 dinara za 100 ml proizvoda i nalazi se u sirup flašici od čvrste plastike. Kod samog pakovanja mi smeta to što je poklopac veoma čvrst pa se često bojim da ću slomiti nokat dok ga otvaram :)
Inače, svi VZK proizvodi imaju vrlo skromno i niskobudžetno pakovanje, ali ja sa tim nemam nikakav problem :)


Losion je izuzetno jak i alkoholan, pa odmah udara na nos i prosto izaziva strah da će splaiti kožu. Na problematičnim mestima odmah izaziva peckanje koje nestaje posle par sekundi. Ja sam ga u početku utapkavala samo na problematična mesta, mada sam u zadnje vreme počela da ga nanosim na celo lice, jer mi nije izazvalo nikakvo sušenje, ali sada već osećam da mi zateže jagodice.
To je čudno kod mog lica, meni nijedan proizvod ne osuši i ne isperuta lice, dok npr. mojim sestrama sa izuzetno masnim kožama veoma brzo počinju da se javljaju suvi i isperutani delovi lica posle korišćenja bilo čega alkoholnog! Izgleda da je moja koža bolje hidrirana? Ne znam kako to drugačije da objasnim!


 Ovaj losion koristim kao tonik, posle umivanja Alverde Aqua gelom ujutru i uveče, posle čega nanosim Kremu sa nevenom (za dan) i Kremu Jelena (za noć). Kao što sam rekla, nisam imala nikakvih problema sa sušenjem ili iritacijom, posle prvobitnog peckanja na delovima lica koji su pod aknama. Lice je danas počelo da mi se zateže u predelu jagodica, posle nekih 3-4 dana od kako sam počela da ga nanosim na celo lice, dva puta dnevno.
Ovaj losion jako dobro čisti kožu, pore i nečistoće, mada moram da priznam da ne primećujem da je pomogao kod akni. U zadnje vreme baš čestro tretiram lice raznom kozmetikom, što kod kuće, što na kursu, a radila sam i elektroforezu. Da ne spominjem to što sam dobila, pa je i bilo za očekivati da mi se lice upali, mada, ne želim da tražim izgovore ovom losionu, jer sam ga ionako platila svojim novcem :D
Bottom line je da nisam prezadovoljna kako sam se nadala da ću biti posle testiranja VZK kreme za problematičnu kožu (koja je posle prvog ushićenja počela da me razočarava jer mi ipak ostavlja crvene i upalne tragove) mada nisam odustala od korišćenja, samo ću se vratiti na početni nivo nanošenja samo preko akni.

Da li ću opet kupiti VZK losion za problematičnu kožu? Iskreno, ne znam! Verovatno hoću, jer sa njim vežbam tretmane lica a što se mog lica tiče, verovatno ću izbaciti Tonik-deo u svojoj rutini, jer je sledeće za testiranje za čišćenje lica Manna sapun sa kamforom, takva vrsta prirodne kozmetike, pa ga ni neću kombinovati sa tonicima drugih kozmetičkih marki.

Sastav:

Neka klasika što se ovakvih proizvoda tiče.


Podelite:

3 komentara

  1. Koristila sam ovaj losion pre i više ga ne koristim, zato što sadrži alkohol i isušuje mi lice

    ОдговориИзбриши
  2. Da li se ovaj preparat ispere sa mlakom vodom ili se ostavi preko noci???

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne ispira se. Nanosiš ga na suvo, očišćeno lice. Posle njega možeš naneti kremu za lice.

      Избриши