Alverde balzam za usne Brusnica i višnja


Pre nepunih mesec dana sam probala svoj prvi Alverde balzam za usne (sa nevenom) mada sam već merkala neki drugi, jer sam želela nešto više. Dok sam uzimala Brusnicu i višnju nisam očekivala da će mi biti bolji i da će mi više odgovarati. Naprotiv, počela sam da se kajem jer sam počela da razmišljam u pravcu te crvene boje i kako će mi bojiti usne u crveno, što nikako ne volim!

 Međutim, ja sam ovim balzamom oduševljena i više mi odgovara nego Neven. Ovaj nije onako tvrd, već lagan i mek, a opet hidratantniji i duže stoji na usnama. O mirisu da i ne govorim! Prelepo i voćkasto, ali ne onako jeftino. Ma, savršenstvo!


Sjajni efekat o kojem govori proizvođač je gotovo neprimetan, bar na mojoj prirodnoj boji usana koja je tamnije crvenkasta. Zato i ne volim balzame za usne sa bojom, pogotovo crvenom jer se to meni, na meni :), nikako ne sviđa!

Sastojci:


Milina!

Sve u svemu, našla sam svoj favorit među prirodnim balzamima za usne i to vrlo brzo, ako smem da primetim :) Kupila sam i Medeni by Freshka Gora, koji tek treba da probam, ali bitno je da sada znam čemu mogu da se vratim. Što volim kada proizvodi koji mi odgovaraju nisu Limited Edition!

Utisci nakon potrošenog proizvoda: Ovde 

Podelite:

4 komentara

  1. Balzam ima uzasan miris, smrdi na ustajalo, oporo, pravi sinteticki miris i zbog toga mi se gadi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesi sigurna da ti nije zapao neki sa isteklim rokom ili sl? Meni se miris baš dopao :)

      Избриши
  2. Naravno da sam sigurna, jer su tek poceli da ih uvoze, kupila sam ga pocetkom marta, bacila sam pakovanje, ali znam da je rok sigurno bio u redu, jer to uvek proverim pre nego sto kupim.
    Meni ne prija takav miris, ocekivala sam da ce biti osvezavajuce zbog tresnje, kad ono miris vuce na brusnicu.
    Nema veze sad, nije ni bio skup,ja sam ga kupila kad je bio na akciji za 109rsd.
    Super ti je blog, drago mi je sto sam naisla na njega. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Mirisi su komplikovana stvar :)

    Puno hvala, i meni je drago što si naišla na blog i što ti se dopada :)

    ОдговориИзбриши