Avon City Rush gel za tuširanje


City Rush je ekskluzivna kolekcija iz Avona od pre 2-3 godine, rekla bih, čije je lice bila supermodel Milla Jovovich. Millu obožavam, ali mi se miris uopšte nije dopao kada sam protrljala mirinu stranicu tada. Međutim, izuzetno nisku cenu ponude koju sam dobila negde u januaru nisam mogla da propustim, pa sam kupila ovaj gel za tuširanje.
Tada nisam znala da ću u potpunosti prestati da koristim kozmetiku sa štetnim sastojcima, čime ovaj gel obiluje. Osim SLSa, sadrži još svašta nešto, zbog čega ga više nikada neću kupiti, kao uostalom i ostale Avon proizvode.
City Rush je klasičan gel za tuširanje, iznenađujuće neintenzivnog mirisa, što mi je smetalo kod već pomenute mirisne stranice. Doduše, parfem sigurno miriše intenzivnije, možda i losion za telo, ali ovaj gel je vrlo umeren. Sviđa mi se pakovanje - ja volim sva ta obrnuta pakovanja jer dozvoljavaju maksimalno korišćenje proizvoda.
Gel sadrži 150 ml proizvoda i ne ostavlja jak miris za sobom, što me je opet iznenadilo. Navikla sam da Avonovi gelovi za tuširanje ostavljaju jači miris za sobom i da se duže zadržavaju.

Sve u svemu, i da nisam sebi postavila cilj da u potpunosti pređem na prirodnu kozmetiku, više ne bih kupila ovaj gel i imam utisak da ću ga zaboraviti čim ga potrošim, toliko mi je bezličan i donekle dosadan.

Podelite:

0 komentara