Avon Naturals Avocado & Macadamia proizvodi za kosu


U trenutku kada sam počela da koristim ovaj duo (pre 2-3 nedelje) moja kosa je bila užasna! Avon Advance Techniques kolekcija sa arganovim uljem mi je upropatila kosu tj. teme i potpuno ga isperutala. Nažalost, nisam jedina kojoj su ti Advance Techniques šamponi stvorili isti problem, isto se desilo i mojim drugaricama i sestrama.
Već sam bila odlučila da više neću kupovati Avon za kosu (kao uostalom i svu kozmetiku sa štetnim sastojcima), ali je ovaj Naturals duo već bio kupljen pre toga, pa sam odmah počela sa korišćenjem. Posle prvog pranja sam zaista bila oduševljena: prelep miris, kosa premekana posle ispiranja maske i čista, možda samo malo suvkasta kada se osuši. Međutim, posle drugog pranja, desilo se isto što i sa Advance Techniques Argan Oil - užasno presušeno teme i perut!


Šampon Avon Naturals Avokado i makadamija, 250 ml



Jedino čime sam zadovoljna je miris koji je stvarno prelep i prirodno sladak. Miris se dugo zadržava u kosi, a ako je kosa skupljena, zadržava se i do sledećeg pranja!


Maska Avon Naturals Avokado i makadamija, 125 ml

Savet: Masku možete držati i duže od preporučene količine minuta, meni je kosa na taj način uvek mekša. Šampon se mora dobro isprati, sa velikom količinom vode, možda i dvostruko više nego ranije (dok nisam imala perut).

Sastav šampona:

Sastav maske:

Dupli bljak! :)

I da ne prelazim na kozmetiku bez štetnih sastojaka, više nikada ne bih kupila Avon šampone jer su mi stvarno upropastili teme :( Ni prelep miris ne pomaže :)

Podelite:

6 komentara

  1. imam masku iz naturals linije sa kvascem... nista posebno, deluje mi kao jaci regenerator...kupljen a je pre nego sto sam pocela da pazim na sastojke...jedva cekam da potrosim, kao i jos dosta kozmetike i prelazim na sto vise prirodnih stvari :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tačno, i ja sam pre ove maske koristila tu sa kvascem i slažem se da je kao malo jači regenerator. Iapk, u poređenju sa ovom je bolja što se hidratacije tiče, mada je mnogo ređa.
      I ja jedva čekam da potrošim moje "nezdrave zalihe" :)

      Избриши
  2. Od 2010. Koristim iskljucivo avon sampone i regeneratprem, i nisam imala nikakvih problema. Prbala sam i AT i Naturals liniju...najbolje mi se pokazao AT strentgh onaj sa crnim poklopcem.
    jedino Naturals sa zumancetom mi je nekakko bi o cudan, kao da ne opere dobro kosu..mislim da je suvise maastan za moju vec masnu kosu, ali nisam sigurna jer sam kosu prala samo par puta sa njim...
    sto se ovih maski tice slazem se da su kao regenerator pa ih preporucujem samo onima koji vole regenerator u ovakvom pakocanju:-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imenjakinjo :), dobro je što ti odgovaraju i AT i Naturals, jer ja sam takoreći jedino u Avonove šampone imala poverenja da ih nije otvorilo i pomirisalo 100 žena u radnji pre mene :D
      Moje teme ga se verovatno zasitilo jer sam ga koristila od 2003-2004., od samog početka Avona u Srbiji.

      Избриши
  3. Verovatno.
    mada bih rekla da je s godinama i promenjena tekstura i kvalitet(zato i nekom odgovara, nekom ne)..
    izvinjavam se na losem pisanju pisala sam prosli komentar i ovaj sa moba :-D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, oni na svake 2 godine, čini mi se, menjaju pakovanja svojih proizvoda, a ponekom promene i formulu. Meni su prestali da odgovaraju početkom ove godine, ali bih pre rekla da sam se zasitila :)

      Избриши