Avon Planet Spa Heavenly Hydration Body Moisturizer


Ovo je jedan od mojih omiljenih proizvoda: i od Avona, i od svih mazalica za telo! Nažalost, upravo trošim svoj poslednji primerak jer mu ne mogu oprostiti štetne sastojke.
Inače, Planet Spa proizvodi spadaju u skuplje ali su zaista nešto najbolje od Avona.
Dolazi u vrlo preglednom plastičnom pakovanju od 200ml koje dopušta da se proizvod kompletno potroši. Kada sam ga prvi put probala, miris mi se uopšte nije sviđao, ali dužim korišćenjem sam ga zavolela i danas mi miriše sveže i čisto. Što se hidratacije tiče - fantastičan je i zadržava osećaj hidriranosti do sledećeg tuširanja, što vrlo retko nalazim!


Bogate je strukture, ali nije puterast, kao Blissfully Nourishing već gusto tečan. U sebi ima sitne zelene čestice koje se u dodiru sa kožom rastvaraju i upijaju u kožu. Zaista je divota koristiti ga!

A sada ono što ne valja: sastav


:(

Nadam se da ću uskoro naći dobru prirodnu zamenu! Imate li neku preporuku?

Podelite:

2 komentara

  1. Imala sam, ali nikako nisam mogla miris da podnesem. Ponekad je i mogao proći, ali uglavnom ne :) Onda je mama potrošila i bila je baš zadovoljna učinkom.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, retko ko je baš oduševljen ovim mirisom, meni je trebalo jedno 2-3 pakovanja da potrošim :D :D :D (Mazohista! :D )

      Избриши