Avon Simply Delicate Calming gel za intimnu negu


Još jedan kozmetički proizvod kojem uskoro govorim "zbogom zauvek" zbog štetnih sastojaka koje sadrži. "Družili" smo se deset godina i zaista sam mu bila i više nego verna! Probala sam skoro sva njegova izdanja, a danas recenziram Calming - Umirujući, koji, u ovom pakovanju, koristim zadnjih nedelju dana.
Kupila sam ga jer nisam mogla da nađem adekvatnu zamenu sa prirodnim sastojcima. Tačnije, takvu zamenu ali sa pristojnom cenom :( Ali o tome malo kasnije.

O ovom gelu Avon kaže:

Osećaj se sveže i samouvereno tokom celog dana. Simply Delicate proizvodi formulisani su nežnim sastojcima koji vraćaju prirodni pH balans kože.

Dejstvo: Umirujuća kupka za intimnu negu sa nežnom kamilicom i hamamelisom poznatim po svojim antiseptičnim svojstvima.


a ja se slažem :) Osećam se sveže i samouvereno i nisam imala nikakvih problema, osipa, iritacija, alergija i sl. Koristim ga svakodvevno tj. pri svakom tuširanju i ovakvo pakovanje mi traje minimum 2 meseca! Ovaj gel je zaista nežan i ostavlja vrlo sličan miris kao svi Avonovi gelovi za intimnu higijenu, nežan i prirodno čist. Svakome, ko ne prelazi za potpuno prirodne sastojke, bih ga preporučila.

Sastav:

Kao što vidimo, SLS je već drugi sastojak, a nije jedini loš :(

U svom traganju za nekim prirodnim gelom, videla sam da mnoge žene preporučuju običan Alverde gel za tuširanje jer je kao sigurno bolji nego nezdravi gelovi za intimnu higijenu. Šta mislite o tome?
Naišla sam i na jedan posebni sapun kod Multipharma, ne mogu trenutno da se setim naziva, ali čekam informaciju o ceni kod njih.

Šta vi koristite kao sredstvo za intimnu higijenu, a da je prirodnog sastava?

Podelite:

2 komentara

  1. Ja ovaj gel koristim godinama, i zadovlljna sam.
    Okej štetni sastojci su tu, mada se ličnpo ne razumem u njih, ali ja nikaav loš efekat nisam videla.
    Još nešto, ako već prelazite na prirodnu kozmetiku, presečete, razdelite ove proizvode koje sad koristite, možda odradite neku zamenu, a ne da pišete postove u kojia i hvalite i kritikujete proizvode.
    Nemojte se ljutiti, samo mislim da je realno tako, ovo vaše prelaženje traje već mesecima. :)
    Poz

    ОдговориИзбриши
  2. Taman posla da se ljutim!
    Nažalost, kao što sam već napisala, nisam našla adekvatnu zamenu, pa sam zato opet kupila ovaj gel. Inače, recenziram sve proizvode koje koristim, a ne samo one sa prirodnim sastojcima. Tačno je, moj prelazak traje mesecima, i sebi sam dosadila :), ali ja prosto želim da potrošim proizvode koje sam kupila a ujedno tražim i adekvatne zamene.
    Hvalim i kritikujem po zasluzi tj. onome što očekujem od proizvoda. Negde ću pohvaliti sastav, negde dejstvo, negde oba... ali ću iskreno reći ono što mislim.

    ОдговориИзбриши