Dove Pure antiperspirant u stiku


Već sam pominjala da je moj omiljeni antiperspirant Dove, u skoro svakoj verziji! Pure sam prvi put videla u januaru i morala sam da ga probam! Naravno, najviše me je privuklo to što nema parabena.
Ovaj Pure sam kupila u DMu za 345 rsd. Sa korišćenjem sam počela pre nekih 15ak dana.
Kao i svaki Dove stik, izuzetno prija koži. Nema iritacija, osipa, alergija i slično.
Pure u sebi nema mirisa, parabena, koloranata i alkohola. Ja inače ne volim stikove sa prejakim mirisima, baš volim da su skroz neutralni, a najviše što mogu da podnesem je onaj čist pamučni miris kao kod Dove Original verzije.


Pure ne ostavlja bele fleke po odeći, ali je od onih koji ostavljaju mokre tragove, čini mi se više od poslednjeg kojeg sam koristila, Invisible Dry. Međutim, ono što je ipak najbitnije je da nema neželjenih neprijatnih mirisa. Ja sam od osoba koje se prosečno znoje. Šta to znači? (ili kako ja to shvatam?) Vrlo sam aktivna, svuda idem pešice, ne smetaju mi ni duge relacije od po nekoliko kilometara, vežbam gotovo svakodnevno... U torbi ne nosim dodatnu zaštitu, niti je dodajem/obnavljam tokom dana. Moja antiperspirant rutina se sastoji od toga da ujutru pre oblačenja nanesem stik koji bi trebalo da drži do kraja aktivnog dela dana (negde kasno popodne, mada nekada i duže). I ja to postižem sa Dove-om, u nekih 90% slučajeva.
Apsolutno savršenstvo ne postoji, pa nikada nisam naišla na antiperspirant koji neće ostaviti mokre tragove na većim temeraturama, ali prosto je ipak nemoguće ne znojiti se, niti to želim. Znojenje je ipak prirodni proces. Neprijatni mirisi koji se javljaju nisu sam znoj. Znoj je tečnost bez ukusa, mirisa i boje. On to dobija u kontaktu sa bakterijama na koži i tu ni jedan antiperspirant ne pomaže :)


Sada dolazim do dela koji neke nervira: sastav kozmetičkog proizvoda :D
Pure, kao i svi Dove stikovi, ima štetne sastojke. Ja se prosto plašim da pređem na antiperspirante prirodog sastava, jer sam čitala i čula loša iskustva, baš sa neprijatnim mirisima. Ipak, moraću da se usudim i da ih isprobam, ali mislim da bi bilo pamtnije da to uradim kada prođe leto? :D
Šalu na stranu, ljudi koji su prošli kroz tranziciju ka potpunom korišćenju kozmetike bez štetnih sastojaka kažu da se mora pregurati taj period čišćenja i izbacivanja loših stvari. Ja ipak idem jedno po jedno, em da bih potrošila zaostale zalihe (kao i svaki kozmetički freak, kupujem proizvode i mesecima unapred), em da telo i lice ne dožive potpuni šok ako bih izbacila baš sve, pa da buknem sva! :D

Još nešto što se sastava tiče: između ostalog hidrogenizovano ricinusovo ulje! Hej, pa zar to neće povećati našu maljavost?!







Podelite:

3 komentara

  1. I meni su Dove stikovi omiljeni, mada ni Rexona nije losa, ali Nivea su definitivno najgori koje sam probala -.-
    Sto se tice sastava, verovatno mislis na organska jedinjenja na spisku, od kojih je jedno na prvom mestu. Uvek kazem da je o sastavu suvisno raspravljati, pomalo kritikujem one koji sud o kozmetickom proizvodu zasnivaju na tome. Jednom je neko hteo da se napravi pametan, ukucao sastav sa nekog proizvoda na google i zaprepastio zenski svet rezultatima.
    Drage moje, to ne treba da vas brine, shvatite da pojedini kozmeticki proizvodi jednostavno MORAJU da sadrze neke supstance, jer bez njih ne bi postojali u tom obliku. Uzmi najblizi lek i procitaj sastav. To je takodje cista organska hemija, koja u svetu hemije vazi za onu otrovnu. I ti lekovi povoljno uticu na neke organe, dok druge tiho ubijaju. Dalje, vec sam nekoliko puta napomenula da supstanca ne moze imati oste osobine kada je u cistom stanju i kada se nalazi u smesi. Neke od njih se dodaju u proizvode da bi pojacale/aktivirale pozitivno ili otklonile negativno dejstvo nekog drugog sastojka.
    Preporucujem da kozmetologiju prepustite onima koji su za to strucni, a ukoliko zelite da zavirite u sastav, prvo se raspitajte sta odredjeni preparati moraju da sadrze pod obavezno, pa to prekontrolisite, a ostale zanemarite ako vidite da je proizvod dermatoloski testiran (ovo vazi za sve devojke, na stranu ostavite to da li licno vama neki proizvod ne odgovara). I naravno, ukoliko naidjete u pakovanjima za kosu proteine, mleku za telo-ulja i sl, neka onda to bude ono sto ce odvojiti taj proizvod kao kvalitetniji od drugih (sada se vec prica o malo "prirodnijim" sastojcima).
    Nadam se da vam ovaj komentar predstavlja olaksanje pri kupovini i odabiru, jer zaista ne treba da vam kozmetika bude bauk.
    Veliki pozdrav :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I da, eventualno ako zelis da izbegnes nesto iz stika, izbegni aluminijum, sto znaci da ni onda ne moras da predjes potpuno na prirodnu kozmetiku, ako mislis da bi ti bila slaba ili da ti ne bi odgovarala :)

      Избриши
  2. Draga Femme, cenim to što si izdvojila vreme da napišeš šta misliš. Što se sastojaka tiče, trudim se da više ne kupujem kozmetiku koja sadrži soli aluminijuma, triclosan, benzrthonium chloride, mineralna ulja, butylated hydroxytholuene, sintetički cocomidopropyl betaine, DEA/TEA, dimethicone, materije koje oslobađaju formaldehid, parabene i razne PEGove, propylene glycol, SLS i SLES. Zašto? Jer osećam da su se moja koža i kosa zasitili njih kroz dugoooogodišnje korišćenje i da sada samo ispoljavaju svoje štetnosti i uzrokuju mi osipe i alergiju.
    Ubacivši u svoju negu nešto što je prirodnog sastava, primetila sam da je stanje konkretno mog lica mnogo bolje i tako se poklopilo sve ono što sam čitala i slušala o "hemiji" u kozmetičkim sredstvima.
    Nisam zaluđenik, i ne apelujem na druge da bace svu hemiju i sl. Naprotiv, ja prva čekam da potrošim sve zalihe. Ja prva nisam na 100%nom prirodnom sastavu i ne želim da pravim dodatni "waste" bacavši ono što sam svojim novcem kupovala ili dobijala na poklon. Potrošiću i iskreno ću preneti svoja zapažanja i iskustva, a trudiću se da nađem "dostojnu zamenu" u prirodnoj kozmetici.

    ОдговориИзбриши