Ziaja krema za ruke na bazi kašmir proteina i shea butera


Moj prvi Ziaja proizvod koji sam kupila na preporuku sada-ne-mogu-da-se-setim-koje blogerke. I nisam se pokajala jer ova krema zaista radi svoj posao: štiti ruke, i što je kod mene veliki bonus, i nokte! Kada kupujem kremu za ruke ja upravo tražim to, 2u1 proizvod!
Proizvodu nikada ne dajem manju ocenu ako mi se ne sviđa pakovanje, pa tu tanku plastiku ne zameram ni ovoj kremi. (Ne volim te lako savitljive tube) Krema ima dosta intenzivan i jak miris koji me je u početku možda malo gušio, ali sada sam se navikla. Gustina je ok i lako se razmazuje, a koža je posle nje zaista divna, mada ja nikada nemam problem sa ispucalom kožom, jer sam u stanju da posle svakog pranja ruku namažem kremu :)

Ono što zameram je sastav ove kreme


jer prelazim na proizvode bez štetnih sastojaka (uh, imam utisak da ovo spominjem u svakom postu!) a ova krema ih je puna! I samo zbog toga je više neću kupovati.

Podelite:

0 komentara