Alverde balzam za usne Vanila i mandarina


Moj treći Alverde balzam za usne, i četvrti prirodni ;) DMove radnje u Nišu i imaju samo tri ukusa tako da sam izgleda probala svaki iz ponude: Neven, Brusnica i višnja i ovaj koji trenutno koristim, Vanila i mandarina. U globalu, posle prvog nezadovoljstva prelaženja na prirodne balzame, sada sam se skroz navikla na njih i zaboravila Labello Classic.
Po meni, Vanila i mandarina nije samo balzam za usne. On je i piling za usne! U početku sam mislila da umišljam i da sam nekako unela trunčice nečega na vrh balzama. Međutim, koliko god ga dugo mazala, trunčice su i dalje tu i grebuckaju moje usne kada god nanosim ovaj balzam. Kada sam već pomislila da sam dograbila neki felerični balzam (kao što sam prošla sa fiksatorom :D ), moja sestra je slučajno isto kupila Vanilu i mandarinu, pa sam od nje saznala da ima isti osećaj. I tako je ovo za mene postao novootkriveni 2u1 balzam i piling za usne :)
Što se samog nanošenja tiče, Vanila i mandarina je nešto između Nevena i Brusnice i višnje: nije tvrd kao Neven a ni mek kao Brusnica i višnja. Vrlo lepo se nanosi, ima blag miris i ostavlja prijatan osećaj na usnama.


Ovaj balzam košta 139 dinara, kao i svi Alverde balzami, i svakako vredi svaki dinar. Ako bi trebalo da izaberem svoj favorit, to je ipak Brusnica i višnja, ali je Vanila i mandarina prva pratilja :)


Klasičan Alverde!

Koji je vaš Alverde favorit? Da li u vašim gradovima ima i drugih ukusa?


Podelite:

10 komentara

  1. Alverde i ja se baš ne slažemo najbolje, pa balzame za usne nikad nisam ni pogledala kako treba :) Ovaj je hvaljen pa onda bih i ja trebala provjeriti o čemu je riječ. A plus uopšte nije skup. Ali prvo dok privedem kraju ove što imam :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj! Meni se nisu dopali u početku (ili samo nije trebalo da krenem od Nevena :D) a sada samo njih kupujem!

      Избриши
  2. Анониман17. јун 2014. 11:07

    Alverde od nevena koristim vec mesecima.Jedino mi taj prija jer mi izlaze alergije od svih drugih balzama za usta kao i od karmina.Pozdrav :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To je neka jaka alergija :(

      Jesi li probala Medeni balzam? http://kozmetickidnevnik.blogspot.com/2014/05/freshka-gora-medeni-balzam-za-usne.html

      Избриши
  3. Анониман17. јун 2014. 15:23

    Kako s.res da izvines, nema nikakvog pilinga, balzam kao balzam, jedan od losijih od alverdea...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tebi se ne čini da ima puno sitnih mrvica po njemu i ne grebucka tek dok ga mažeš?

      Ok, kako god, ali meni ovo nikako nije balzam kao balzam!

      Избриши
  4. Štaaaaaaaaaaa?! On je piling? Prvi put čujem da alverde ima piling za usne. Svašta... Probala sam par njihovih, i, iako općenito volim alverde, njihovi blazami za usne mi nisu nešto posebno. U prirodnom izdanju i slične cijene mi je bolji balzam za usne od Muellerove robne marke Terra Naturi. Ma da bih ovaj mogla isprobati sad kad kažeš da radi piling. Šta ćeš...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vidiš, nekome je kao i standardni balzam ali meni prosto ovo nije "samo" balzam. Znam da se ni ne prodaje tako i da nigde ne piše da je piling ali ovaj balzam pilinguje moje usne, verovali ili ne :D U dodiru sa usnama jasno osetim sitne čestice "nečega". A i moja sestra :)

      Избриши