Alverde sprej za fiksiranje šminke


Ovo je moj prvi sprej za fiksiranje šminke koji sam kupila. Do sada sam ga na sebi imala samo kada bih otišla na profesionalno šminkanje. Ipak, bolje je imati svoj primerak na svojoj makeup polici jer ne mogu prvo da priuštim da za svaku bitniju manifestaciju odlazim kod šminkerke a opet volim da odem negde i da ne moram da brinem da mi se šminka pokvarila.
Sve to plus moja odluka da pređem na kozmetiku bez štetnih sastojaka odvelo me je do DMa gde sam kupila ovaj fiksator. Dolazi u pakovanju od 50 ml i košta nekih 400 dinara, ako se dobro sećam.
Ja sam od onih finih i kulturnih mušterija koje ne otvaraju porizvode pa nisam ni znala da sam uzela malo neispravan komad. Problem je bio taj da kada se skine poklopac, samo postolje spreja je malo nakrivljeno i curi prilikom špricanja, pa sam se uplašila da ni ne radi! Ne moram da kažem da sam ga tada prvi put i probala, u pripremama za svadbu na koju sam išla! Uhvatila me je panika ali je posle nekoliko pritiska proradilo (što opet može da znači da nije korišćeno u radnji :D ).
Sprej se koristi tako što se zažmuri i odvoji od lica 20 cm, pa onda prsne. Ja sam postupak ponovila 2-3 puta. Sprej je dosta tečan, ali se šminka nije razmazala.

Konačan sud je ipak dobar jer je šminka izdržala celu (letnju!) svadbu, lice mi se nije oznojilo i usijalo a oči se nisu izmrljavile. Kako je ovo moj prvi fiksator, ja sam zadovoljna i sigurno ću ga opet kupiti, s tim da ću proveriti da li je feleričan ;)


Da li uopšte postoji neki drugi fiksator bez štetnih sastojaka?

Podelite:

10 komentara

  1. Imam onaj od NYXa(skoro ce mu isteci rok za koriscenje),ali cu ovaj svakako kupiti kada odem u dm!! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kakav je Nyx?

      Nešto si se ulenjila na svom blogu? :)

      Избриши
    2. Pisem ti na Fb,nadji me tamo!! ;)
      Inace Nyx mi je solidan,nisam se ranije sretala sa fixatorima,pa dok ne probam jos jedan,ne znam!! :)

      Избриши
    3. Nisam ništa dobila, jesi pisala ovde https://www.facebook.com/kozmetickidnevnikbyanat?ref=hl ?

      Znači isto kao ja sa fiksatorom, mada ja sada ne znam ni da li bih probala neki drugi jer mi je ovaj ispunio očekivanja :D

      Избриши
  2. Evo ja sam se dvoumila da li da uzmem neki fiksator, jer niakd nisam koristila pa sam razmišljala da kupim Alverde za prvi put al' eto sad kad sam pročitala kod tebe da ti je odgovarao verovatno ću uzeti :D

    ОдговориИзбриши
  3. Svidja mi se ovaj post :)

    I ja sam se vratila redovnom blogovanju, pa svarti uz kaficu da bacis pogled

    http://jovanamiljanovic.com

    Komentari i sugestije su dobrodosli :)

    ОдговориИзбриши
  4. Čitala sam više pozitivnih recenzija za ovaj fiksator pa ću i ja da ga nabavim kad-tad.
    Imam neki Lily marke, ali sam ga možda 1 naprskala, nešto ga izbjegavam, nikako da prelomim da se prsnem nečim vodenkastim po svježe nanijetoj šminki :D.
    Od onih u prahu, koristila sam Artdeco, bio je dobar, to je meni kao i svaki drugi translucentni prah...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je to u početki zvučalo katastrofalno, ali onda kada sam videla da se šminka nije skinula, oslobodila sam se straha :)

      Избриши