Ampule gentamicina u borbi protiv akni


Ampule gentamicina sam već spomenula u postu a Afrodita Acne ampulama, ali sam rešila da im posvetim zaseban post jer to zaista zaslužuju. Međutim, moram odmah da napomenem da je gentamicin antibiotik, i da se ne treba uzimati na svoju ruku, već u konsultaciji sa stručnim licem. Iskreno, mene je sama promena od slobodne kupovine do strogog nikako bez recepta iznervirala pre par godina kada u našim apotekama više nisi slobodno mogao da kupiš pentraksil, na primer.
Međutim, kako postoje razlozi zašto je to tako, neću dalje da dužim. Samo ću reći da se ove ampule mogu kupiti i bez recepta u apoteci i koštaju 57 dinara. Ja sam koristila i ove Hemofarmove (samo sam njih uspela da slikam pre korišćenja), i Zdravlje Leskovac, i Galenikine. Iste su :)

Po dve ampule gentamicina 80 sam ubacivala tretmanom jonoforeze (elektroforeze). To je kozmetički aparat koji putem galvanske struje ubacuje lekove i ostale tečnosti iz ampula, kao što su vitamin C, kolagen, zavisno kome šta treba. Sam tretman je potpuno bezbolan, jedino što možda malo pecka, u zavisnoti od podešene jačine. Zaista ništa strašno i nepodnošljivo.
Samo ubacivanje traje nekih 5-10 minuta i radi se na prethodno očišćenoj, i po mogućstvu, pilingovanoj koži. Lice je nakon tretmana zategnutije i belje, a ja sam zaista primećivala da deluje.


Iako je ovo antibiotik, ono što je zaista dobro je da je ovakvim načinom primene delovanje leka lokalno i zaobilazi gastrointestinalni trakt. Tretman se može raditi i više puta. Posle totalnog upijanja kože lica, može se staviti maska, pa onda krema za lice.

Podelite:

18 komentara

  1. Clindasom je isto antibiocka mast,ali kod mene ima dejstvo samo dok je koristim,a u apoteci su mi rekli i da ne sme dugo da se koristi!! Gentamicin sam samo primala kao terapiju preko injekcija,ali nisam imala pojma da pomaze i kod bubuljica!! Jer ti bar pomogao??

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, rešava problem sa upalom, ali ne znam kako je na duže staze (kad kažem duže mislim duže od dve nedelje) jer nisam stigla više od toga :D
      Ja sam lepo krenula a onda sam pomislila da je klindamicin bolji, pa onda Afroditine ali se ovde ispostavlja da je najjeftinije ustvari najbolje za mene :D
      Sada pravim pauzu, ali mislim da uradim par tretmana i na jesen.

      Избриши
  2. Анониман08. јун 2014. 10:36

    Zar gentamicin nije lek za secer?:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман09. јун 2014. 08:50

      Ma da li si ti ozbiljna devojcice??? NE ZNAS DA LI JE OVO LEK ZA SECER (inace nije, vec je antibiotik), a koristis ga i jos preporucujes drugima?? Ovo je antibiotik koji ima potpuno drugaciju namenu od ove koju si opisala. A nestrucno koriscenje antibiotika moze da prouzrokuje ozbiljne probleme. Najgori je alergijski shok koji moze i da te ubije! Ovo nije normalno sta sve moze da se pise po internetu bez ikakve odgovornosti.

      Избриши
    2. Izvini, ali zašto bih ja morala da znam za šta je koji lek? Nisam ni iz kakve medicinske struke i ono što znam o lekovima je usput a koristim one koji me prepišu stručna lica. Ja sam opisala svoj tretman koji nisam radila kod kuće sama sebi. Ovaj blog tome i služi, da opišem proizvode i tretmane koje koristim i radim.

      Избриши
    3. Анониман09. јун 2014. 15:30

      Nigdje nisi napisala da si to radila u salonu. Iz posta se izvodi zakljucak da to svaka devojka moze raditi kod kuce i sama kupiti ampule. Pises o necemu sto je antibiotik, a nemas blage veze za sta je. Ako pises o njemu, morala bi znati i informisati se za sta sluzi i napisati to na blogu. Jako neodgovorno, jer nekom ce pasti na pamet da to kupi i stavi na lice bez aparata, pa moze da dozivi i alergijski sok. Odavno nisam beskorisnijeg i ujedno opasnijeg posta procitala. Steta sto ne postoje kontrole i cenzure na blogove jer danas svako pise sta mu na um padne.

      Избриши
    4. Pročitaj malo bolje post, konkretno treći pasus gde sam napisala da se radi aparatom za elektroforezu. Da ne spominjem da sam već pominjala tretman na blogu.
      Ne znam da li ti čitaš uopšte? Ako čitaš, ne znam gde si videla da sam napisala da sam otišla u apoteku, kupila ampule i sama ih ubacila u lice?!? što mi je pomoglo pa sada to toplo preporučujem drugima!?

      Pre nego što bih nešto nazvala beskorisnim i opasnim i prizivala alergijske šokove, ja bih se lično potrudila da sa smislom pročitam post.

      Možda ja treba da uvedem cenzuru i kontrolu komentara pre objavljivanja, pa da ne gubim vreme na osobe koje komentarišu a ni ne čitaju?

      Избриши
  3. Kakav je to kozmeticki aparat i cemu sve sluzi? :)
    Jako koristan post!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala!

      To je aparat koji koriste kozmetički saloni (koristi se i u druge svrhe, ali jačina struje je drugačija), sastoji se iz dva dela: jedan je svojevrsna "štipaljka" obavijena tupferom kojoj se razmazuje tečnost iz ampule po koži, a drugi deo je metalna "drškica" obavijena vodom natopljenom "tkaninom" koju klijent sve vreme drži u ruci, zbog struje. Služi za bolju penetraciju tečnosti iz ampula u kožu. Radi se i sa vitaminom C, hijaluronom, kolagenom... raznim ampulama po potrebi kože.

      Избриши
  4. Ana, nemoj da se ljutiš, ali ovo što radiš je jako opasno. Nadam se da nikome neće pasti na pamet da primeni tvoj savet. Upravo iz ovih razloga se više ne mogu kupiti antibiotici bez recepta, jer nestručan narod sa njima radi šta mu padne na pamet. Ampule gentamicina služe za intramuskularnu upotrebu, odnosno za injekciju u dupe i sam gentamicin je veoma jak antibiotik. Stavljati ga na lice na ovaj način, jednako je kao da sa domestosom peremo zube.

    ОдговориИзбриши
  5. Ne ljutim se, nema razloga da se ljutim, naprotiv. Po mom mišljenju, blogovi i služe da razmenimo svoja ISKRENA mišljenja, pa makar se i sukobljavala :) (što ne znači da to radimo sada :))
    Kao što sam i napisala, nikome nisam preporučila da ovo radi na svoju ruku. A preporučujem ono što je meni pomoglo i to je "misija" mog bloga.
    Ovo je tretman koji se radi u kometičkom salonu, s toga mislim da niko i ne može da ga radi bez konsultacije sa stručnim licem, zar ne?

    ОдговориИзбриши
  6. I ja cu se sloziti sa Mr Fox. Bez obzira sto je to tebi pomoglo, samim tim kad se nesto ovakvo nadje na blogu, neko ko muku muci sa problematicnim licem bi se na glavu nasadio da uradi bilo sta sto ce mu pomoci. I kad procita ovako nesto mislice da treba i to probati, i sta mislis, da li ce se zbilja konsultovati sa nekim strucnim. Mislim da ih vecina ipak nece, nego ce otici kupiti nesto sto im je lako dostupno i ko zna kako sebi nastetiti. To je ipak lijek, a ne kozmetika, pa mozda bas i nije ok pisati postove o tome, bez obzira sto ti kazes da tebi pomaze jer mnoge osobe sve shvataju doslovno i sve zele probati.
    Nadam se da ne zamjeris na komentaru, u najboljoj je namjeri.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno da ne zameram, ali ponoviću sličnu stvar koju sam napisala Anonimnoj osobi koja je komentarisala: tretman sa radi kozmetičkim aparatom koji postoji u kozmetičkim salonima. Ja nigde nisam napisala da neko otrči do apoteke, kupi ampule i nafajta se njima :) a onda će akne nestati.

      Избриши
  7. Анониман09. март 2016. 15:32

    Ja sam trknula do apoteke i kupila gentamicin. Nisam alergična ni na šta od sastojaka, a apotekarka mi je rekla da lokalno nanosenje na koži nikako ne može da škodi. Rekla mi je da nanosim tupferom samo na upaljeno mesto oko 1/3 ampule svako veče.

    Da, sama sam sebi prepisala gentamicin lokalno na koži jer mi je debil od dermatloga "skolovanog" za jednu aknu mesečno što mi iskače na brazu napisao recepte za četiri meseca pijenja antibiotika i aknefug gel. Ako mogu lokalno da pomognem sebi i smirim upalu lekom ili belim lukom nebitno, zašto bih slušala retardiranog doktora i pila antibiotike za glupu jednu bubuljicu!!!

    Ana bravo za tekst, i zaobidji ove što smatraju da su najpametniji na svetu!

    S

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti S, drago mi je ako sam ti bilo kako pomogla :)

      Nažalost, dobrog i nekorumpiranog doktora koji će ti se zaista posvetiti je danas najteže naći, pa tako i dermatologa. Žalosno je što su ljudi danas bukvalno primorani da sami sebe leče jer osećaju da kod doktora samo gube vreme i novac :(
      I ja sam za to da lekovi budu zadnja opcija!

      Избриши
  8. Ana,

    Evo da se javim s obzirom da mi je gentamicin pomogao.
    Imala sam gomilu potkožnih bubuljica, koje su se samo smenjivale i konstantno su mi određeni delovi lica bili upaljeni. Kao cvorugice koje prolaze ali dolaze nove.. stres, umor, prljave ruke, kopanje.. moja bliska prošlost!
    Kupila sam tri ampule gentamicina, uveče očistim lice lepo, otvorim ampulu i sa pola nje natopim tupfer, ostatak ostavim za sutra uveče.
    Natapkam na upaljene bubuljice i na sva mesta gde vidim da će ih biti ili su prošle i tako prenoćim.. ne mažem namerno ništa više da bih znala šta tačno deluje na mene..

    i tako 6 večeri..

    nije sve bilo prošlo tada, ali deseti dan jeste.. stala sam posle 6. dana jer kažu 10 dana je max za koriscenje gentamicina. uglavnom strpljenja i nečačkanja!!

    Ubacila sam plavi gel za umivanje sa micelarnom vodom La Roche Posay.. malo je skuplji 1800 me je koštao..time umivam lice, fenomenalno je i koristim najjeftiniju kremu ikada.. hidratantnu iz Bg apoteke za 450 dinara :)

    E to je bilo znači od 9.3.2016. pa do danas lice mi je sve lepše i lepše.. kada mi izadje obična bubuljica koristim stari trik sa sokom od belog luka (vratila sam se prirodnom antibiotiku) i sada pokušavam da se rešim ožiljaka koje su mi nemani ostavile na licu :) ali to sad nije strašno.. sve se lako i laganom šminkom prekrije..

    Za leđa sam počela da koristim Flogocid preksinoć i mama mi sinoć kaže da mi leđa već mnogo bolje izgledaju--isti problem, potkožne bubuljice..

    Ana hvala ti i drži se :) :*

    S

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi S! Mnogo mi je drago kada čujem da sam nekome pomogla i da sve ovo ima smisla :)
      Obavezno javi kako napreduješ sa ožiljcima, s obzirom da se i ja borim sa njima već neko vreme :)

      Svako dobro! :*

      Избриши