Avon Aero Volume maskara - Black



Sa Avon maskarama se družim već više od deset godina. I našla sam svoju omiljenu (Mega Effects) ali uvek isprobam i neku novu koja se pojavi u katalogu. Tako sam pre nekih mesec dana naručila i dve Aero Volume u nijansama Blackest Black i Black koju ću vam danas predstaviti.
 Već sam pisala da najviše volim Avon maskare jer sam sigurna da ih niko pre mene nije otvorio, zbog zaštitne folije koju imaju oko sebe, pa se ni ova ne razlikuje.


Nijansa je klasična crna, ali za mene nekako preslaba u odnosu na već pomenutu Mega Effects, koja mi je stvarno nezamenljiva.


Četkica je dobra i gusta, klasična, ali kako sam ja navikla na drugačiju, ova mi ne daje mogućnost da izvučem maksimum.


Konačno, moj zadnji sud je da je više neću naručivati jer ima mnogo boljih, i iz Avona. Možda će mi nijansa Blackest Black više odgovarati?


Podelite:

0 komentara