Avon Sensuelle losion za telo


Već sam pominjala da je moj omiljeni Avon miris upravo Sensuelle. Oduševio me je čim se pojavio, pre neke dve godine ako ne grešim, pa ni ne čudi što sam decembra 2013. iskoristila priliku i naručila tri po ceni jednog, ili kakva god je već povoljna prilika bila. Međutim, došao je red na korišćenje tek na proleće, jer je ipak preslab za moju suvu kožu tela da bih ga koristila tokom zime.
Avon o njemu kaže:

Sensuelle je miris inspirisan prirodnom, blistavom lepotom ženske kože. Toplinom i prirodnom blistavošću kojom isijava. Potpuno senzualan i neponovljiv miris, jedinstven kao i žena koja ga nosi.

Harry Fremont, čuveni parfimer, created eg. Ralph Lauren Romance, Avon Pur Blanca, Calvin Klein CK One.

Kako deluje: Losion će učiniti Vaše telo hidriranim, glatkim i mekim. Pruža Vašem telu senzualni miris.


i ja se kompletno slažem sa prvim pasosom :)
To je ta ženstvena i topla nijansa mirisa koju obožavam. A izgleda da imam isti ukus kao i Harry Fremont, s obzirom da volim i Pur Blancu i CK One ;)

Ovaj losion dolazi u pakovanju od 150 ml, u široj plastičnoj tupi. Srednje je gust i brzo se upija, ostavljajući za sobom predivan miris! Međutim, hidratacija nije na zavidom nivou, tako da onima sa izrazito suvom kožom nikako ne bi bio dovoljan, pogotovo u hladnim danima.


Međutim, u trenutku kada sam ga kupila nisam baš planirala da izbacim sve proizvode sa štetnim sastojcima. Mineralno ulje, PEG, dimetikon, petrolatum su samo neki od njih... Sudeći po tome, ovo je moje zadnje druženje sa ovim losionom, čim potrošim ovo i još dva pakovanj koje već imam :)

Podelite:

3 komentara

  1. Parfem Sensuelle je daleko najbolji parfem koji sam probala od Avona. I bijela Pur blanca je draga, ali u posljednje vrijeme nešto više obraćam pažnju na rozu Pur blancu:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Onda imamo vrlo sličan ukus, mada ja nešto nisam upamtila rozu Pur Blancu. To je ona Blossom?

      Избриши
    2. Mislim da je roza Pur Blanca Blush, a od plave mi je zlo bilo. Ima neki čudan i miris, u glavi mi nije bilo dobro nakon mirisanja :D

      Избриши