Avon set za savršene obrve



Odavno nisam recenzirala neku šminku. To je zato što je i ne kupujem mnogo, odnosno ne šminkam se svakodnevno, nisam tip koji ekperimentiše sa šminkom, pa je tako i ne trošim brzo. Puderi mi traju mesecima, senke uglavnom i ne stignem da potrošim pre isteka roka... jedina stvar koju najbrže potrošim je maskara :)
Međutim, ja volim šminku i ona za mene definitivno ima tu svrhu ulepšavanja i ulogu popravljanja, kamufliranja i sl. svih onih mana i manica :)
 Jednog dana pre par meseci sam listala Avon katalog i ugledala ovaj set. Moram da priznam da tako nešto nigde pre nisam videla. Za popunjavanje obrva sam uglavnom koristila krejon. Odlučila sam da ga naručim jer mi je delovao svrsishodnije od krejona.


I nisam se pokajala! Ne samo što je baš za to, ovaj set je izuzetno kvalitetan i lak za nanošenje. Sastoji je od voska i pudera nijanse soft brown


i dvostrane četkice (šire i uže) za svaki oblik i rast obrva.


Prosto ne možete pogrešiti!
Rok trajanja ovog proizvoda je 2 godine od otvaranja.

Postupak je takav da prvo obrve zagladite voskom na koji će se potom nahvatati puder braon boje (tekstura mu je kao u senke). Možete saviti jače, slabije, gušće... sve u zavisnosti of afiniteta i željenog efekta. Evo kako izgedaju moje obrve sa i bez ovog seta


Ovo je urađeno na brzinu, ali shvatate problematiku :) Moje obrve su retke, pogotovo u korenu, što ovaj set kamuflira bolje od krejona.

Inače, sastav pudera i voska je sledeći

Vosak:

Nisam se ni nadala da nema štetnih sastojaka :D
Btw, nije mi jasno šta je u ovom broju i na ovom hijeroglif-pismu?

Puder:

Katastrofa :) Više od 4 štetnih!

Sve u svemu, ja sam zadovoljna ovim setom. Praktično, lako i kvalitetno.

Podelite:

4 komentara