Bioten Perfect Hands hranljiva krema za ruke sa avokadom i shea puterom


Ovo je moj prvi Bioten proizvod! Od kada sam prešla na kozmetiku bez štetnih sastojaka baš muku mučim da nađem pogodnu kremu za ruke koja će biti dobra i za moje ruke i za nokte, koja će imati veće pakovanje od 50-75 ml, koja će imati lep miris i koja neće koštati mnogo! Verujte, nemoguća misija, bar u Nišu!
Moji verni čitaoci već znaju da gutam kreme za ruke, da ih mažem gotovo posle svakog pranja ruku i da ih brzo trošim. Zato ne podnosim majušna pakovanja od 50 ml :) Za mene je prava mera za kremu za ruke (niti premala, niti prevelika) pakovanje od 100 ml. I tako sam se negde maja meseca odlučila za ovu. Plaćena je 160 dinara, u Lillyju.


Naravno, velika pohvala za Bioten zbog 100% prirodnog avokada i shea putera, kao i to što ne koriste parabene, parafine i boje, ali ovo ipak nije guilty free krema za ruke, zbog dimetikona, parfema...


Sama krema za ruke je zaista dobra! Ima prelep miris koij se dugo zadržava (koji moj mozak sada prepoznaje kao veštački :)), fenomenalne je bogate strukture ali nikako nije masna i lepljiva. Lepo se upija u kožu i super je hrani, a koliko imam prilike da vidim, dobra je i za moje nokte.


Ja ću svakako i dalje tražiti kreme za ruke za 100% dobrim sastojcima. Fuckin' dimetikon! :D


Imate li neku preporuku?

Podelite:

8 komentara

  1. Dimetikon? Moram priznati da prvi put čujem za to. Kakav je to sastojak? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dimetikon je dimethicone, vrsta silikonskog ulja, koja je zadužena za onaj "zaštitini" film na koži ili kosi, i služi za omekšavanje. Studije kažu da uopšte ne dozvoljava koži da diše i da se uopšte ne razlaže.

      Избриши
    2. Hvala na objašnjenju, sada mi je jasno zašto sam ponekada imao onaj osjećaj da imam kreme na rukama, a nije se upila kako treba. :)

      Избриши
    3. Nema na čemu, drago mi je da pomognem :)

      Избриши
  2. I ti si iz Niša? Ako jesi, sugrađanske smo. :D Možda uzmem kremicu, ako ikada potrošim zalihe. :D

    ОдговориИзбриши
  3. A da probas http://freshkagora.rs/kreme/nevenova-mast/ :) sastav bozanstven, divno mirise, jaaaako se sporo trosi :* ja ti nisam merilo jer mazem ruke jednom u 2 nedelje ili redje, ali mislim da ova odgovara tvojim kriterijumima.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije mi palo na pamet, ali ću svakako imati u vidu! :*

      Избриши