Freshka Gora Melem za sunčanje


Tranzicija na prirodnu kozmetiku i kozmetiku bez štetnih sastojaka mi je zaista proširila vidike! Nisam ni znala koliko dobrih marki postoji, a da još dolaze iz Srbije. Tako sam otkrila i Freshku Goru i aprila meseca napravila svoju prvu porudžbinu kod njih koja se sastojala iz ova dva melema i Medeni balzama za usne Narandža. Konačno je došlo vreme da probam ovaj melem.
Nekoliko toplih dana sam koristil Avon Sun koji mi je ostao od prošle godine, ali sam jedva čekala da probam proizvod za zaštitu od sunca bez štetnih sastojaka.
Ja nikada nisam imala alergijske i neke druge reakcije na preparate koji sadrže SPF. Moja mama ima strašne osipe od Avon porizvoda koji sadrže SPF. Dobije veće crvene pečate koji se još i naduju pa joj treba par dana da se to smiri! To joj se dešava i sa Anew kremama, ali i sa Avon Sun+.
Bilo kako bilo, bila sam prezadovoljna kada sam u Freshka Gora online shopu naletela na ovaj melem koji je koštao 250 dinara. Odmah sam naručila dva :)
Proizvod dolazi u pakovanju od 100 ml u praktičnom pakovanju koje pruža mogućnost da se proizvod u potpunosti potroši!


Samo iskustvo sa online kupovinom ove firme sam opisala u postu o balzamu za usne i nemam ništa da im zamerim osim toga da bih volela da su malčice profesionalniji u smislu samog pregleda proizvoda na sajtu.

Dakle, Freshka Gora kaže da ovaj melem neguje kožu i štiti je od sunca. Samo toliko. Ali ja se slažem i dodajem da ovaj balzam savršeno neguje kožu i savršeno je štiti od sunca! Po samom otvaranju proizvod miriše fantastično, meni na praline, a u dodiru sa kožom se prelepo topi. Na koži ostavlja film i koža ima prelep zdrav sjaj. Moje tople preporuke svima! Koliko sada vidim na njihovom sajtu, u ponudi je 30m (to je valjda 30 ml? to je to što ima zameram :)) melema za 200 dinara. Poskupeli su od trenutka kada sam ja kupovala :) a ovog pakovanja od 100 ml i nema. (Ili ja ne umem da nađem) U svakom slučaju, ja bih uvek kupila ovaj proizvod!


Potpuno prirodni sasjtojci koji zaista neguju vašu kožu!

Šta vi koristitite od prirodnih preparata za zaštitu od sunca i kakvi su vam utisci?

Utiske posle potrošene kutije pročitjte ovde.

Podelite:

0 komentara