Manna Egzotični puter od kajsije


Još jedan Manna proizvod kojim sam savršeno zadovoljna! Koristim ga samo za kožu oko očiju, ujutru i uveče posle čišćenja lica i prosto sam sigurna da ću ga koristiti do kraja života :D

Prelazeći na kozmetiku bez štetnih sastojaka dosta sam razmišljala koju ću kremu koristiti za predeo oko očiju.
Do skora su to uvek bile Avonove kreme specijalno za tu tanku i nežnu kožu. Moram da napomenem da već od svoje 25. koristim posebnu kremu za negu kože oko očiju i da zaista nemam ni prve znakove starenja. Ja sam ustvari i počela da koristim te kreme kada sam videla devojku samo godinu dana stariju od mene (tada je imala 26) sa, za mene, dubokim vertikalnim borama, i uplašila sam se, jer to nije izgledalo lepo.
Sada znam da tu veliku ulogu ima genetika, protiv koje se gotovo ne može, ali ono što mi možemo uraditi za svoju kožu je to da je uvek štitimo dobrom kozmetikom i nosimo naočare za sunce. Takođe, ta tanka koža se mora tretirati vrlo pažljivo zato zaboravite na grubo skidanje šminke sa očiju ili pak nanošenja kreme grubim pokretima ili razvlačenjem kože. Tu je zaista samo potrebno nežno utapkati proizvod.

Manna puter od kajsije je savršen za to! 100 ml ovog putera sam platila 998 dinara, što se zaista isplati kada pomislim koliko sam plaćala za kremice za oči od 15 ml!


Puter dolazi u limenom pakovanju koje pruža potpuni pregled i potrošnju proizvoda, što obožavam! Ovo je u osnovi shea puter, prečišćen, u koji je dodato ulje koštice kajsije. Miris je vrlo blag a na dodir je mek kao duša pa je savršen i za najnežniju i najtanju kožu.
U Manni kažu da je odličan za suvu i zrelu kožu, ali i osetljivu. Ja sam itekako zadovoljna i ovo je moja nova i definitivna krema za negu kože oko očiju!

Puter nisam probala na nekom drugom delu lica&tela jer moj mozak još uvek ne može da izbaci dugogodišnje korišćenje posebnog proizvoda za svaki posebni deo tela :)


Najviše volim kada se sastav proizvoda sasjtoji od dve/tri stavke. Molim lepo, zna se da puter treba da bude puter i da sadrži puter. Sada tako razmišljam, ali moram da priznam da mi to nije padalo na pamet kada sam koristila druge body buttere od drugih proizvođača. Kada sada pogledam neke od njih, vidim koliko body butter koji stoji da je shea, ustvari je gotovo sve drugo osim pravi shea :(

Podelite:

2 komentara

  1. Obozavam da citam o Manna proizvodima, no meni su oni za sada dosta skupi, student, sta ces :/ ali eto da se informisem na vreme :) i vrlo mi se dopada tvoj stil pisanja :* pozdrav dzinovski (^.^)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesu možda skuplji onako na prvu, ali kada raščlaniš koliko si pre davala... tj. koliko sam Ja pre davala. Kremu za oči sam plaćala minimum 400 dinara za 15 ml proizvoda. Za 100 ml te kreme bih platila znači nekih 400x6!!!
      Kod mene je sve nekako došlo jeftinije preko Manne, s obzirom da sam izbacila proizvode kao što su tonik, sredstvo za ciljano uklanjanje bubuljica, suspenzije i sl.

      E sad, moguće da ti nisi koristila toliko različitih proizvoda pa da bi ti puter bio samo zamena za kremu. Mada, i ovo je 100 ml i količinski se mnoooogo manje nanosi nego krema. Ali slažem se, izdvojiti odmah tih 10e, ako se ne radi, i nije baš peace of cake :)

      :*

      Избриши