Manna Organski shea puter iz Gane sa mirisom ylang ylanga i geranijuma


Kada sam dobila svoju prvu porudžbinu od trenutno moje omiljene kozmetičke kuće (ako je tako mogu nazvati :)), negde u februaru ove godine, na poklon sam dobila ovaj puter. Tada nisam ni znala koliko Manna brine o svojim kupcima i koliko su profesionalni. Odmah sam pročitala tekst o ovom puteru na njihovom sajtu i odlučila da ću ga koristiti kao kremu za oči.
Ja sam još uvek nova u svim tim prirodnim mazalicama i previše dugo sam koristila industrijsku kozmetiku koja nas uči da nam treba posebna mazalica za okoloočnu zonu, posebna za ostatak lica danju, posebna noću, posebna za telo, posebna za vrat, posebna za ruke, a tako i za stopala... Još uvek mi je teško da shvatim da jedna ista krema može da se koristi za celokupnu negu i da daje podjednako dobre rezultate svuda!?!
Da se vratim na moju odluku da ovaj puter koristim kao kremu za oko očiju... čekala sam da potrošim Avon Solutions Youth Minerals i da krenem sa ovim puterom.


Organski shea puter iz Gane sa mirisom ylang ylanga za mene nema lep miris tj. nikako mi ne prija. Podseća me na nešto što mi se isto nije sviđalo, ali ne mogu sa sigurnošću da kažem da je to možda onaj Top Ten Carroten losion za sunčanje iz dva dela sa SPF 16 i SPF 36, ako nešto nisam pomešala, i ako se neko seća tog pakovanja od pre nekih 6 godina?
Uglavnom, nebitno, meni se ovaj miris ne dopada ali nije ništa strašno jer nije onaj koji guši i zadržava se. Miris se izgubi brzo, već posle par minuta.

Već pri prvom korišćenju sam imala poteškoću da ga prvo lepo, jagodicom prsta, izvadim iz pakovanja a potom nanesem na kožu, jer je puter dosta tvrd i ne topi se u dodiru sa kožom. Pokušavala sam da ga razmekšam među prstima i da ga onda nanesem, i to je izvodljivo, ali sam uvem imala utisak da to nije dobro i da ću skroz razvući tu tanaku kožu oko očiju i da ću napraviti više štete nego koristi. Taman kada sam htela da probam metodom da nakvasim kožu i da ga onda nanesem, palo mi je na pamet da je ipak bolje da nađem neku drugu prirodnu mazalicu za oči, a ovaj puter da koristim kao noćnu kremu jer su na manna.rs rekli da je dobra i za bubuljice. I tako sam napravila novu pordžbinu i naručila puter od kajsije za negu kože oko očiju :) a ovaj puter krenula da koristim kao noćnu kremu.


I utisci su zaista ok. Nisam oduševljena kao sapunom sa kamforom ali ni razočarana. Puter se posle malo težeg utrljavanja dobro upije u kožu, klasično ostavlja zdrav sjaj i blistavost. Ujutru je lice lepo i nežno, možda mi se čelo samo malo umastilo, ali ništa strašno.
Sve u svemu, ne verujem da ću ponoviti korišćenje ovog putera jer Manna ima toliko drugih kojih želim da probam. Ja ipak volim te malo nežnije, mekše i one koji se lako razmazuju, kao što je kajsija, o kojoj ću uskoro pisati!

Da li je neko drugi probao ovaj puter?


Podelite:

4 komentara

  1. Jako mi se svidja sto dosta pises o Manni, samo tako nastavi ;) jel si probala njihove mazalice za usta? :* pozzic

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Manna kod mene polako preuzima primat :) Drago mi je da ima ljudi koje i to interesuje :*

      Nisam probala njihove mazalice za usne jer sam ja onaj stik tip, da ne dolaze u kontakt ruke sa balzamom jer mi možda baš nisu čiste uvek toliko da bih pipala lice (Tu sam malo hmhm jer sam opsednuta čistim rukama i samo tek opranim smem da dodirnem lice O.o) Mada možeš ovde u komentarima pročitati iskustvo blogerke VanillaSugar dok je bila Anoniman :) http://kozmetickidnevnik.blogspot.com/2014/06/manna-maska-za-lice-alginit-sa-belim.html#comment-form
      Ja planiram da naručim za mamu za nekih 15-20 dana, pa ti mogu preneti i njene utiske :)

      Избриши
  2. Jezivo grozan miris, odmah sam ga prosledila sestri, njoj se dopada xD

    ОдговориИзбриши