Meilab eterično ulje lavande u borbi protiv akni


Prošlog leta je do mene nekako stigao link ka nekom tekstu o aknama i eteričnom ulju lavande gde se govorilo o tome kako aknoznu kožu treba par puta dnevno premazati ovim uljem koje u vrlo kratkom roku rešava problem sa aknama, ali i ožiljcima od istih. Kako sam dalje čitala komentare da to nije tačno, već isprobano, bla, bla, bla, nisam ni pokušala. Međutim, to mi je ostalo negde u glavi.

Pre par meseci sam kupila ovo ulje iz drugih razloga, ali sam rešila da ga probam i protiv akni i ožiljaka, jer nemam šta da izgubim.
Samo eterično ulje lavande je jako dobro, on je prirodni antibiotik i antiseptik. Ovo Meilab ulje sam kupila u apoteci i koštalo je 290 dinara.
Proizvođač kaže da se treba razblažiti, mada sam ja čitalao tome da i ne mora, ali da se treba staviti vrlo malo, da je bukvalno jedna kap dovoljna. I tako ja jednu kap na jedan obraz, drugu na drugi :) pa razmažem i utrljam u problmatična mesta.


Oni koji me prate znaju da mi je LRP Effaclar rutina pogoršala stanje koje je ovo ulje (sa promenom rutine) počelo da sređuje. Ja ga nanosim kada završim trening, umijem se i odmaram do uveče :) Samo tada i mogu da ga nosim, mada sam ga jedno vreme držala i preko noći, ali sada u tu svrhu testiram Manna egzotični puter sa ylang ylangom i geranijumom.
Ono što sa sigurnošću mogu da kažem je da vam ovo ulje neće pogoršati stanje sigurno. Dosta izvlači na površinu, a ne začepljuje pore. Ono što je meni takođe super je da mi ne suši kožu, što obično rade sredstva koja koristim u svrhu ciljanog uklanjanja bubuljica i sl.


Ja nisam neki fan mirisa lavande, a ovo ulje ima taj jaki miris, što je i logično :) Međutim, nije nešto što ne mogu da istrpim, pogotovo kada sam svesna koje druge blagodeti poseduje, kao što je smirivanje! Totalni zen! :)

U ovom Meilab pakovanju sam dobila i listić koji daje i jedan recept za akne. Ja nemam sirće (domaćica, domaćica!) pa ga nisam ni probala, ali ako nekog interesuje, evo ga:


Doduše, nemam ni ulje eukaliptusa, bolje da sam to prvo rekla :D


Podelite:

4 komentara

  1. Mhm,e volim tvoj blog,zato sto uvek nesto novo probas za bubuljice,a delimo isti problem!! :) Pa iskreno bih probala,volim i miris lavande!! Znaci ne pogorsava stanje,ali mozda i pomogne?? :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :*

      Upravo tako, ne pogoršava stanje a i pomaže! Nema peckanja, svraba, presušene kože i fleka a opet izvlači!

      Избриши
    2. Javi se ovde https://www.facebook.com/kozmetickidnevnikbyanat?ref=hl, da ti ne ostavljam javno ;)

      Избриши