Potrošenu u maju


Još jedan mesec je iza svih nas. Meni je, kao i uvek, proleteo!
Od ovog meseca sam očekivala mnogo.
U kozmetičkom smislu sam stvarno očekivala čudo jer mi je konačno stigao La Roche Posay duo (koji sam najavila preko Instagrama ovde) i koji sam jedva čekala da isprobam. O tome koliko sam zadovoljna, pisaću sledeći put, ali moram da napomenem da sam očekivala mnogo više :(Isprobala sam i Alverde sapune (jagodu i verbenu) i mogu da kažem da nikad boljim sapunima nisam prala ruke :D Zaista vrede tih 100 dinara jer traju nedeljama. To su moja top 2 kozmetička utiska meseca a od potrošenih stvari, idemo redom:


1. Farmasi Arganoil krema za ruke je super kremica za one koji ne gledaju strogo na sastav kreme. Nema parabena, ali ima Paraffinum Liquidum, Petrolatum, Dimethicone i sl. pa je ja više neću kuovati ali bih je, po učinku, preporučila onima koi isu toliko strogi po tom pitanju.

2. Avon Sun+ ulje za sunčanje SPF 6 je od prošle godine i ostalo mi ga je taman toliko da sam ga ovog maja namazala par puta u danima kada su bile velike vrućine. Ja sam se klela u Avon Sun+ proizvode jer su stvarno fantastični i super štite od sunca. Međutim, ove godine neću nastaviti sa njihovim korišćenjem. Našla sam Freshka Gora prirodni proizvod koji ću probati već prvog sledećeg toplog dana ove nedelje.

3. Avon Senses Tropics piling za telo je dobar piling od jeftinijih iz Avona koji sam kupila preko 10 puta. Dobar je, sa krupnim granulicama i jakim, osvežavajućim mirisom. Da ne ponavljam priču o sastavu, jasno je da ga više neću kupovati. Svima koji nisu na svojoj koži i licu osetili šta radi prirodna kozmetika ne mogu ni da objasnim kako je to neki proizvod dobar ali  da ga više neću koristiti. Bio mi je dobar dok nisam videla da moja koža mnogo bolje i lepše reaguje na proizvode bez štetnih sastojaka.

4. Avon City Rush gel za tuširanje sam nekako jedva čekala da potrošim. Kao što sam i u njegovoj recenziji napisala, totalno mi je bezličan i dosadan i uopšte nisam osećala ono zadovoljstvo koje imam sa nekim gelom koji mi prija.

5. Ziaja krema za ruke na bazi kašmir proteina je krema kojom sam bila veoma zadovoljna ali je sastav taj koji ne dozvoljava da je ponovo uzimam u razmatranje :D

6. Avon Solutions Liquid Bra gel za bistu je razočarenje u smislu tog wow efekta, ne toliko za same grudi nego baš te kože koja izgleda mat i nehidrirano, baš kao prevučena gelom, kakav i jeste ovaj proizvod. Žene, ne verujte hvalospevima, i običan losion za telo će isto uraditi vašoj koži kao i ovaj gel!

7. Avon Naturals maska za kosu sa avokadom i makadamijom ima prelep miris koji će vam dugo ostati u kupatilu. Što se samog učinka tiče, oni koji me prate znaju da mi Avon proizvodi za kosu stvaraju perut pa bih ovu masku, i ostale proizvode, preporučila da koriste ne baš kod svakog pranja i da nikako ne dopuste da im se kosa navikne i počne da se zasićuje tog sastava.

8. Avon parfem Laugh Often by Reese Witherspoon je nežan i ženstveni miris koji bi verovatno pripao kategoriji dnevni i letnji, za one koji tako klasifikuju parfeme. Meni je baš prijao i čak sam ga imala na svom venčanju :)
Više ga nema u ponudi.

9. Alverde balzam za usne Brusnica i višnja je balzam kojem se SIGURNO vraćam. Mislim da to govori koliko i u kojoj meri :D sam zadovoljna.

10. Avon Planet Spa Heavenly Hydration krema za telo je bio moj večiti Avon favorit. I sada bih ga toplo preporučila svima i sa jako suvom kožom, kojima ne smeta sastav.


Šta je vama obeležilo mesec iza nas?

Podelite:

0 komentara