Alverde Anti Age noćna krema za lice sa goji bobicama


Alverde sam prvi put na licu isprobala krajem prošle godine i nisam bila zadovoljna. Tada sam probala Aqua gel za umivanje i tonik a sada sam imala priliku da probam i Alverde kremu. Krajnji utisak?
Isti kao i sa proizvodima za čišćenje lica - ne odgovara mojoj problematičnoj koži.

Ovu kremu sam dobila na poklon. Inače ne kupujem anti age proizvode jer je moja koža dobra u tom smislu: nema prvih znakova starenja. Krema je vitaminska i preporučuje se onima sa 30+ godina. Proizvođač kaže da zateže i regeneriše kožu. Ja nisam primetila zatezanje, ali sam primetila da mi odgovara samo ako je ne nanesem na delove lica podložne aknama (to su kod mene obrazi).


Krema dolazi u klasičnom Alverde pakovanju od 50 ml. Sama krema unutar pakovanja je srednje gustine ali se dešava da procuri ako je otvorite u smeru u kojem stoji, što me baš nervira.
Kao i Alverde mleko sa belim čajem i jasminom, ako istisnete i malo više nego što je potrebno, koža vam neće primiti svu količinu i moraćete duže da utrljavate. Pogotovo ako imate masnu ili kombinovanu kožu. Mislim da bi ova krema više odgovarala suvom tipu kože.


Prijatnog je mirisa i ostavlja prijatan osećaj na koži. Hidratacija je zaista dobra ali ponavljam, nikako ne odgovara problematičnim delovima lica jer se može desiti da još više upali akne. Nikako je ne bih preporučila osobama sa problematičnom kožom, samo onima sa suvom kožom, a verujem da bi bila i odlična zimska nega i onima sa normalnom.


Ja je trošim samo da je istrošim, pa sam je probala i na telu, na delovima tela gde sam izgorela na odmoru, i mogu da kažem da prija i koži tela.


Ne mogu da kažem da li radi po pitanju zatezanja, bora i da li zaista ima anti age učinak jer tih problema nemam.

Sastav kreme


Kakva su vaša iskustva sa Alverde proizvodima za negu lica?

Podelite:

2 komentara

  1. Q10 se dodaje u kreme u minimalnim kolicinama zato sto bi u suprotnom, doveo do stvaranja akni i na kozi na kojoj ih nema. Dakle, akne i Q10 ne idu nikako zajedno.

    ОдговориИзбриши