Avon Plump Pout ruž za usne, nijansa Beige Nude


Ko god me zna, zna i da sam ljubitelj nude looka, natural looka i less is more, kada je šminka u pitanju. Mogu svi da mi kažu da mi npr. crveni karmeni stoji lepo, ali to jednostavno nisam ja, u 99,99% slučajeva. Zato ne čudi moj izbor nijansi ruževa za usne ili sjajeva - oni jednostavno u svom nazivu moraju imati nude :)
 Ali i ta nude, ili kako se i drugačije može čuti: boja kože ili boja mesa, danas ima hiljadu nijansi i teško mi je da pronađem pravu. Sve teže i teže. Ja volim da bude svetlija i bleđa od mojih usana, jer imam dosta tamne usne ako mene pitate :)
Sa nijansom Beige Nude od Avon Plump Pouta ipak nisam zadovoljna.


Ovaj karmin imam već duži period, ali ga nisam otvarala jer sam imala hiljadu otvorenih koje sam stvarno rešila da iskoristim do kraja, ako ne želim da mi svima njima kompletno istekne rok trajanja!
Plump Pout dolazi u klasičnom Avon pakovanju i izgleda lepo i luksuznjikavo, ovako sjajan.


Beige Nude je njegova jedina nude nijansa i kako to obično biva sa kataloškim naručivanjem šminke, nijansa je gotovo uvek različita od one koju očekujete. Nekad se pozitivno iznenadim, nekada negativno, ali to mu je što mu je. Ja nikada ne vraćam proizvode.


Sama nijansa nije toliko loša, ali ja ipak preferiram svetlije i zato neću ponoviti kupovinu. U svakom slučaju samim ružem sam zadovoljna, u smislu postojanosti i hidratacije.
Avon nam obećava i punoću usana tj. taj efekat, ali se nešto i nisam trudila da ga uočim jer imam prirodno pune usne. Osećaj peckanja po nanošenju se oseti, ali sam se brzo navikla. Već drugi put kada sam ga nanosila, nije bio tako osetan kao prvog puta.

Evo kako izgleda na mojim usnama


Ima li među vama ljibiteljki nude nijansi? Koju biste preporučile?

Podelite:

3 komentara

  1. Izgleda da imamo isti ukus kada su u pitanju lakovi i ruževi :).
    Avon ruževe nisam koristila ali jesam neke olovke za usne i baš sam bila zadovoljna.
    U skromnom sadržaju mog nesesera (imam samo po 1 proizvod za pojedinačnu namjenu!) jedino čega imam više od 1 kom. su upravo ruževi! I to nude i boja mesa :D!
    Aurini Absolut Matte dugotrajni ruževi i GR Velvet Matt ruževi (pakovanje Mix 1 mini ruževa u nude nijansama naravno haha) , po neki Essence...
    Pošto sam pušač prinuđena sam da popravljam ruž svaki čas pa nisam baš kompetentna za dugotrajnost, ja sam zadovoljna ovim koje imam i mislim da bi božja grehota bilo da trošim neki skuplji, cigare nijedan ne oprašta hahhah..
    Ne znam, preporučila bih ti da probaš ovu GR paleticu (ako već nisi) Mix 1, meni se dopadaju sve nijanse, a nije neka velika šteta ni izdatak ako ti se i ne svide jer su gramaže od 0,5g pa ćeš ih brzo potrošiti!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. P. S. Uopšte nemaš tamnu boju usana, da vidiš moje samo. Ja sam svuda pigmentovana pa su valjda i usne haha!
      A imaš diivne usne, mogla bi biti model za ruževe zaista. Baš si srećnica!

      Избриши
    2. Hvala ti, draga moja Nedo! :*

      Hehe, zanimljivo da smo i u tome slične! Dobro zvuči ta GR paleta! Mada ja dok potrošim ove koje imam, ko zna da li će biti u ponudi :D

      Избриши