Manhattan Clearface krem-gel


Manhattan Clearface je još jedna kozmetički brend za kolim sam, na neviđeno, poludela krajem prošle godine. Nisam ni znala da su se pre par godina prodavali u Srbiji, nestali na neko vreme, a onda se ponovo pojavili u DMu. Međutim, kada sam tada otišla da kupim tečni puder, u Nišu ih nije bilo a prodavačica mi je rekla da ih neće ni biti.

Čekala sam sve do marta kada je moja kuma putovala u Beč, da mi tamo kupi puder i kremu. Pošto oni imaju i preparativu i dekorativu koja se bori protiv bubuljica, odlučila sam da probam i jedno i drugo. (Njihova celokupna ponuda)
Prvo sam počela sa korišćenjem ovog krem-gela i koristim ga svakog jutra nešto manje od mesec dana, kao dnevnu negu.


Krem-gel dolazi u pakovanju od 50 ml i koštao je nekih 5 evra. Nalazi se u praktičnom plastičnom pakovanju, srednje je gustine, bele boje i prijatnog citrusno-cvetnog mirisa. (Nisam neki opisivač mirisa, i vrlo je verovatno da meni ovako miriše, a nekome skroz drugačije)
Ovaj krem-gel nije nešto posebno lagan za lice, ali se jako brzo upija. Koža lica je meka po nanošenju i tokom celog dana.
Ja sam počela da ga koristim nakon katastrofe sa Mixom, kada mi je lice buknulo opet. U kombinaciji sa Manna sapunom i puterom (za noć), ovaj krem-gel je sredio stvar već posle dva/tri dana i nastavila sam da ga korsitim svakodnevno.
Ne mogu da kažem da je bolji od Manne, tj. da meni više odgovara od nje, ali zaista mogu da primetim da nema novih akni, stare su se smirile i polako idemo ka izlečenju.

Manhattan Clearface kaže da se ovaj krem-gel bori protiv bubuljica, da je antibakterijski i hidratantan, što bih potvrdila. Dermatološki je testiran.
Dalje kaže da smiruje kožu, obezbeđuje dugotrajnu hidrataciju i bori se protiv bubuljica i ostalih nepravilnosti radi boljeg izgleda tena. I sa tim se slažem.
Može se koristiti i danju i noću, posle čišćenja. Ja je koristim samo danju.
Pogodna je za bubuljičavu, kombinovanu ili masnu kožu. To je jedini deo oko kojeg se ne bih u potpunosti složila jer moju kombinovanu dosta masti, pogotovo ako je nosim ispod pudera. Lice se znoji. Možda bi bila pogodnija za zimu. I bez pudera, po jakom suncu, ova krema znoji lice i topi se na njemu.


Što se sastojaka tiče, pohvalno je to što nema štetnih hemikalija u onoj meri koju sadrže neke druge kreme ovog tipa. Tu je parfem kojeg strogo izbegavam, ali ova krema mi zaista nije izazvala neželjene efekte, tako da ću je sigurno istrošiti do kraja.

Da li ste vi probali nešto od Manhattan Clearface preparative i kakvi su vam utisci?

Poslednjih meseci sam videla da u DMu u Nišu sada ima njihove dekorative, ali preparativu još uvek nisam videla.

Podelite:

4 komentara

  1. http://www.theoilcleansingmethod.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odličan tekst, mada se ja nikako ne bih usudila da koristim ricinusovo ulje na delu lica koji nisu obrve :))))

      Избриши
  2. Ni ja se ne bih usudila nakon što sam pročitala ovo:
    http://www.acne.org/messageboard/topic/330490-oil-cleansing-method-ruined-my-skin-and-now-i-cant-fix-it-no-matter-what-i-do-please-help/

    ОдговориИзбриши