Manna balzam za usne Blistavi osmeh


Nisam planirala da kupim ovaj balzam. Pre svega zbog toga što ne volim ovakva pakovanja gde treba prstom naneti balzam za usne. Ja sam više stik tip :)
Ovakav način nanošenja traži da su mi ruke uvek 100% čiste tj. tek oprane, bar ja u svojoj glavi to tako shvatam, pa mi ovakvo pakovanje ne završava posao kada nisam kod kuće. Međutim, prilikom moje poslednje naružbine, dobila sam ponudu da naručim ovaj balzam za 289 dinara i to je bilo to :)


Blistavi osmeh dolazi u klasičnom Manna pakovanju od 15 ml. Miriše predivno, sveže i meni vrlo slično kao i Freshka Gora melem za sunčanje, što će reći pralinasto. To je taj pčelinji vosak i kakao buter. Iako deluje tvrdo, lako se nanosi na prst pa onda na usne. Lako se razmazuje i ostavlja lep osećaj dobre hidratacije na usnama, bez razlivanja.
Moje usne su u odličnom stanju, ali moja mama ima problem sa suncem pa su joj usne leti skroz upaljene i suve, kao i koža oko njih. Kao da je crvenom olovkom prešla preko ivice usana. Labella nisu pomogla ali Manna Blistavi osmeh je preporodio njene usne i kaže da je to nešto najbolje što je koristila.


Osim odlične hidratacije i nege, Manna nam obećava i sjaj na usnama. Ne mogu da kažem da sam ga primetila baš u onom sjaj za usne tipu, više je to običan balzam sjaj.

Sve u svemu, ovaj balzam itekako vredi a ja bih bila prezadovoljna kada bi imali i liniju u stiku.


Sastav Blistavog osmeha je veoma bogat. Prvih nekoliko dana mi je samo mirisao citrusno (eterična ulja limuna i narandže) a kasnije je dobilo tu pralinastu notu.

Ako vam se sviđa ili biste želeli da ga probate, sada možete iskoristiti veliki popust jer su poslednji primerci u prodaji i kupiti ga za samo 199 dinara!

Podelite:

5 komentara

  1. Super im je ovaj balzam, delim misljenje sa tvojom mamom, a i sa tobom, bilo bi dobro da ima stik verzija jer je prakticnije.
    Gde ih ti vidis za 199 dinara? Ja to nisam primetila :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ovde vidim http://manna.rs/balzami-za-usne-i-slepoocnice Svi balzami mi izlaze sa tom cenom!

      Избриши
    2. Sad ih i ja vidim za 199, a do juce je bilo oko 400 dinara, barem meni.

      Избриши